پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کاری که مس بعد از گل سوم کرد به سود ما تمام شد.

علی دایی بعد از پیروزی شش بر صفر مقابل مس کرمان در نشست خبری گفت: فکر کنم بازی را خوب شروع کردیم و از اشتباه مدافع مس استفاده کردیم و توانستیم به موقع گلزنی کنیم. در اکثر دقایق هم حاکم بر میدان بودیم و بین دو نیمه هم با صحبت‌هایی که با بازیکنان انجام دادیم توانستیم خیلی سریع هم گل بزنیم. می‌دانستیم مس در نیمه دوم انتحاری بازی خواهد کرد و  خدا را شکر هوشمندانه بازی کردیم و توانستیم در اکثر دقایق حاکم بر میدان باشیم و فوتبال همین است یک روز بازنده می‌شوی و یک روز هم برنده می‌شوی. یک روز با راه آهن در کمال شایستگی 4 گل از مس خوردیم و فوتبال همین است. بازیکنان مس هم زحمت خودشان را کشیدند اما امروز روز خوب ما بود.

وی در مورد اینکه داوری باعث این برد پرگل تیم شما شد، گفت: به نظرم داور یکی از داوران خوب فوتبال ایران است که توانست قاطع و محکم سوت بزند. نظر شما هم محترم است اما کاری که مس کرمان بعد از گل سوم کرد به نفع ما تمام شد و توانستیم به یک برد خوب برسیم. من منکر زحمات تیم مس نمی‌شود اما تمام اتفاقات دست به دست هم داد تا این نتیجه رقم بخورد.

دایی تصریح کرد: بازیکنان ما مزد زحمات خودشان را گرفتند و از ابتدای فصل تمرینات خوبی داشتیم که هنوز هم ادامه دارد و با جابه‌جایی‌هایی که انجام دادیم توانستیم در خط حمله به هارمونی برسیم و فوتبال همین است. ما در ورزشگاه آزادی خوب کار می‌کنیم زیرا زمین ورزشگاه آزادی خیلی خوب است و بازیکنان ما بیشتر توپ را روی زمین می‌چرخانند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اظهارات صالحی در برنامه ورزش و مردم گفت: من صحبت‌های ایشان را گوش نکردم و این برنامه را ندیدم. تمام فکر و ذکر من اکنون پرسپولیس است ولی در آینده حرف‌هایش را گوش می‌کنم و به او پاسخ مستدلی خواهم دادم. من مدارکی دارم که ارایه می‌کنم و پاسخ قانع کننده ا‌ی هم خواهم داد. علی دایی حق است و حرف حق می‌زند. نه تنها صالحی که بزرگتر از او هم نمی‌توانند اینگونه صحبت کنند. همه چیز مشخص است.

وی ادامه داد: من دوجلسه محروم شدم و قبل از آن هم جریمه شده بودم و به قول معروف گل بود و به سبزه هم آراسته شد. می‌خواهند با محروم کردن من به پرسپولیس ضربه بزنند. شما اصحاب رسانه‌اید و می‌توانید که همه حرف‌ها را بررسی کنید و ببیند چه افرادی بدتر از من حرف زده‌اند و دایی یک پنجم آنها هم حرف نزده است ولی دایی حقانیتش را ثابت می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)