شنبه 24 اسفند (22:21)

مرجع خبری پرسپولیس: علي دايي پس از ديدار با تيم ملي فوتبال كنيا و پيروزي يك بر صفر ايران گفت: از اين بازي تداركاتي راضي‌ام. با اين زمان اندك و تمرينات كم نمي‌توان انتظار بهتري از تيم ملي ايران داشت.

سرمربی تیم ملی درمورد دعوت نكردن علي كريمي علي‌رغم رفع سوء تفاهمات گفت: من كدورتي با كريمي ندارم. او بچه خوبي است و از نظر فني بازيكن خوبي است. علي به اشتباه خودش پي‌برده است و مطمئنا اگر در شرايطي باشد كه 90 دفقيقه بازي كند دعوتش مي‌كنم.

وي گفت: در مقابل نام ايران؛ دايي و كريمي چه كاره‌اند كه بخواهد دعوا‌هايشان به تيم ملي صدمه بزند. عرصه ی ملی که جای قهر و آشتی من و دیگران نیست.

حدود 5 هزار تماشاگري كه براي تماشاي بازي تيم ملي ايران و كنيا به ورزشگاه آزادي آمده بودند در نيمه دوم پس از تشويق علي دايي، به شدت علي كريمي را تشويق كردند و خواستار حضور وي در تيم ملي شدند. سرمربي تيم ملي درباره اينكه تماشاگران با تشويق كريمي خواهان حضور وي در تيم ملي شدند، تاكيد كرد: به هيچ وجه از تشويق كريمي ناراحت نمي‌شوم. من به نظر مردم احترام مي‌گذارم. همه چيز امكان پذير است اما احتمال دعوت شدن علي كريمي براي بازي 8 فروردين مقابل عربستان بسيار اندك است.

دايي تصريح كرد: بر اساس برنامه اول فروردين به كويت مي‌رويم و 3 فروردين با تيم ملي اين كشور بازي مي‌كنيم و هشتم نيز با عربستان ديدار خواهيم كرد.

تيم ملي فوتبال كنيا در اين ديدار با آرم شركت توليد پوشاك ورزشي “دايي” به ميدان آمده بود. سرمربي تيم ملي در اين باره گفت:

من سرمربي‌ام و در مورد مسايل فني حرف مي‌زنم و كاري به اين حرف‌ها كاري ندارم برويد اين موضوع را از فدراسيون فوتبال بپرسيد.

دايي در پاسخ به اينكه آيا اين حريفان را شما انتخاب مي‌كنيد يا فدراسيون نيز گفت: من پيشنهادات را مي‌دهم به كميته تيم‌هاي ملي و آنها تصميم مي‌گيرند. مي‌خواستيم با بحرين و قطر بازي كنيم كه نشد و كنيا آمد.

وي درباره‌ي ديدار با عربستان و احتمال دعوت از بازيكنان جديد نيز گفت: اين نفرات همان بازيكناني هستند كه قرار است با عربستان بازي كنيم و ليست جديدي در كار نيست. فقط احتمال دارد تغييرات كوچكي انجام شود.

دايي اين تغييرات را دعوت از علي كريمي ندانست و گفت: معلوم نيست. ممكن است تغيراتي داشته باشد شايد هم نداشتيم. هم‌چنان فقط آماده‌ها را دعوت خواهيم كرد.

وي درباره‌ي كريم باقري نيز گفت: او از تيم ملي خداحافظي نكرده است. فقط چون خودش مي‌گفت كشش اين بازي را ندارم به او مرخصي دادم تا آقا كريم به باشگاه پرسپوليس برسد. در دور بعد از او استفاده مي‌كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)