پرسپولیس نیوز : داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت:‌ از رفتار حرفه‌ای پرسپولیسی‌ها با تیم داور تشکر می‌کنم، با این که مشخص شده بود گل پدیده آفساید بوده اما برخورد خوبی با تیم داوری داشتند.

علیرضا فغانی در خصوص این که گفته می شود او از علی دایی بابت گل آفساید تیم فوتبال پدیده به پرسپولیس گفت:‌ این طور که می گویند من دایی را بغل کرده و عذرخواهی کردم نبوده و داستان این طور نبوده است.

وی ادامه داد: دایی در حال رفتن به سمت سالن کنفرانس بود که ما با هم رودررو شدیم و دایی به من گفت که به خاطر گل آفساید پدیده کلی به ما اعتراض شده است. من هم به او گفتم فقط می‌توانم بگویم ببخشید و همدیگر را در آغوش گرفتیم و همین!

فغانی افزود: همه ماجرا این بوده و موضوع دیگری در میان نیست. اصلا من می‌گویم نهایتا ما عذرخواهی هم کرده باشیم مگر کار بدی کردیم؟! همه چیز خیلی دوستانه مطرح شد و موضوع دیگری به میان نیامد.

وی خاطر نشان کرد: جا دارد که باز هم از پرسپولیسی‌ها به دلیل این اشتباه سهوی عذرخواهی کنم اما باید از کادرفنی و بازیکنان این تیم تشکر کنم که چه در طول بازی و چه بعد از آن با این که مشخص شده بود با اشتباه سهوی گل مردودی دریافت کرده‌اند اما به ما اعتراض نکردند و همه چیز خیلی محترمانه و حرفه‌ای بود که باید از آن‌ها ممنون باشم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)