پرسپولیس نیوز : رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: قدردان زحمات گل‌محمدی هستیم اما در خصوص استعفای او در اولین جلسه هیئت‌مدیره تصمیم‌گیری می‌کنیم.

فداحسین مالکی در خصوص استعفای گل‌محمدی اظهار داشت: با توجه به این اتفاق از آقای رویانیان خواسته‌ام تا استعفای گل‌محمدی را به جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بیاورد و سپس در خصوص آن تصمیم‌گیری لازم را داشته باشیم.

وی افزود: البته گل‌محمدی برای پرسپولیس در شرایطی خاص زحمات زیادی کشیده اما باخت سنگین مقابل سپاهان باعث شد تا برخی از مسائل اتفاق بیتد. ما قدردان زحمات او هستیم اما درباره وی در جلسه هیئت‌مدیره تصمیم‌گیری می‌کنیم.

مالکی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی این جلسه تشکیل می‌شود، گفت: قرار بود امروز جلسه را تشکیل دهیم اما به دلیل درخواست رویانیان مقرر شد که پس از جمع‌بندی کمیته فنی گزارشی تهیه و سپس در جلسه هیئت‌مدیره در مورد آن برای آینده بحث کنیم. به توافقات خوبی برسیم امروز شنیدم جمع‌بندی‌های خوبی از بزرگان پرسپولیس که دور یکدیگر جمع شده‌اند شده است و منتظر هستم تا تاریخ جلسه مشخص شود.  هرچه سریعتر بهترین تصمیم‌ها را برای پرسپولیس بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)