مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال استقلال با گل دقیقه 105 مدافع حریف موفق شد تیم دسته دومی سایپا مهر کرج را شکست داده و حریف پرسپولیس در مرحله بعدی جام حذفی شود.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس تیم های استقلال و سایپامهر کرج عصر امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان نود دقیقه به تساوی دست یافتند و استقلال با یک گل در وقت اضافه موفق شد از سد حریف خود بگذرد و راهی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی شود.

تک گل استقلال را احمدی مدافع حریف به اشتباه در دقیقه 15 نیمه اول وقت های اضافه وارد دروازه خودی کرد. نکته جالب این جاست در طول بازی تیم استقلال به جز یک ضربه کاشته مجتبی جباری هرگز موقعیت مسلمی برای گلزنی به حریف دسته دومی خود نداشت و حتی پس از گل برتری این تیم احتمال به تساوی رسیدن بازی وجود داشت که شوت محکم مهاجم سایپامهر با برخورد به تیرک افقی دروازه استقلال به زمین بازگشت.

 

 

به این ترتیب استقلال حریف پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد و این دو تیم باید برای صعود به مرحله نیمه نهایی دربی هفتاد و سوم را در جام حذفی برگزار کنند. برنامه قبلی این مسابقه  در مرحله یک چهارم نهایی روز 18 آذرماه اعلام شده بود اما سازمان لیگ اعلام کرد با توجه به رویارویی دو تیم مطرح پایتخت در این مرحله برنامه بازی تغییر خواهد کرد.

 

پرسپولیس دو سال پیاپی قهرمان جام حذفی شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)