پرسپولیس نیوز : پیشکسوت فوتبال ایران گفت: می‌توانستیم حداقل یک نماینده در جمع بهترین‌‌های آسیا داشته باشیم.

حمید درخشان در خصوص تمرینات تیم پیشکسوتان پرسپولیس گفت: تمرینات خوبی را برگزار کردیم و تا اینجا همه چیز خوب پیش رفته است. از حضور این همه تماشاگر در تمرین لذت بردیم و ما را به یاد دوران جوانیمان برد. دست مریضاد می‌گویم به تماشاگرانی که به ورزشگاه کارگران آمدند تا ما را تشویق کنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم که این کار باشگاه پرسپولیس تداوم داشته باشد. به نظرم کاری خوبی انجام شده و انشاءالله که به همین یک بازی معطوف نشود. امیدوارم باشگاه پرسپولیس با کمک فدراسیون فوتبال رابطه‌هایش را با باشگاه‌های اروپایی ادامه دهد تا هم پیشکسوتان پرسپولیس در اروپا بازی کنند و هم پیشکسوتان اروپایی به تهران بیایند و ما به مصافشان برویم.

وی ادامه داد: البته دراین بازی همه نمی‌توانند بازی کنند و فقط یک عده انتخاب می‌شوند باید سوابق حضور در تیم و شرایط فیزیکی بازیکنان مدنظر قرار بگیرد. مهم دور هم بودن پیشکسوتان است و همین که کنار همدیگر حضور داریم جو گرمی را درست کرده حالا اینکه من بازی کنم یا دوست من خیلی مهم نیست و موضوع مهم رابطه عاطفی بین بازیکنان است.

درخشان در خصوص انتخاب بهترین‌های بازیکن که در آن ایران هیچ جایزه‌ای برنده نشد هم افزود: به نظرم به فوتبال ایران کم لطفی شده چرا که فوتسال، فوتبال ساحلی و یا جواد کاظمیان حداقل می‌توانستند در جمع بهترین‌های آسیا قرار بگیرند فکر می‌کنم ما مستحق جایزه بودیم و باز هم به فوتبال ما کم لطفی شد.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم یک سری مشکلاتی در این میان وجود دارد و باید آن را در نداشتن کرسی در AFC جستجو کنیم به نظرم اینکه ما جایزه نگرفتیم افول فوتبال ما نبود بلکه در کنفدراسیون فوتبال آسیا سلیقه‌ای عمل می‌کنند فکر می‌کنم اعمال سلیقه شده و حق به حقدار نرسیده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)