پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل گفت:نمی دانم چرا انقدر قلعه نویی را اذیت می کنند.

حمید درخشان ،درباره قبول هدایت خونه به خونه بابل اظهارداشت:مجموعه باشگاه خونه به خونه زحمات زیادی تا کنون کشیده است تا این تیم یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشد. این عزیزان بسیار علاقه مند هستند و من هم برای کمک به این جا آمدم. امیدوارم دست به دست یکدیگر بدهیم تا بتوانیم به هدفی که داریم برسیم.

وی ادامه داد:در مدت حضور خونه به خونه در بابل این تیم هواداران خوبی را پیدا کرده است. ما در ادامه راه هم به این هوادران نیاز داریم. امیدوارم یاریمان کنند تا بتوانیم آنها را در پایان فصل خوشحال کنیم.شهر بابل تا کنون در لیگ برتر تیم نداشته و به همین خاطر همه مسئولان شهری در تلاش هستند تا یک صعود بزرگ انجام شود.

سرمربی خونه به خونه درباره اینکه گفته می شود انتقالش به این باشگاه از طریق امیر قلعه نویی انجام شده عنوان کرد:بنده خدا امیر قلعه نویی خودش هزار دردسر دارد،من همیشه نسبت به او ارادت دارم و نمی دانم چرا انقدر می خواهند او ر ا اذیت کنند.خوشحالم که قلعه نویی توانسته تیم خوب تراکتورسازی را تا این حد قدرتمند کند.

درخشان در پایان درباره دیدار تیم ملی فوتبال مقابل هند افزود:ما کار سختی را در این بازی نخواهیم داشت. گکار سخت ما در دور دوم است که با تیم های قدرتمندی بازی خواهیم داشت. شک ندارم فردا هم یک پیروزی قاطعانه رقم می زنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)