پرسپولیس نیوز: سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: هفته اول پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران کیفیت مناسبی نداشت و مثل سال های گذشته تیم ها درگیر مسابقات داخلی خود بودند.

حمید درخشان روز دوشنبه، افزود: در این هفته تیم ها در حال خارج شدن از فشار بدنسازی بودند. هفته اول برای تمامی تیم ها بسیار دشوار است.

وی ادامه داد: اینکه تیم ها در فوتبال ایران خیلی دیر جمع می شوند اصلا عجیب نیست، اما مشکلی که این مساله برای فوتبال مابه وجود می آورد این است که معمولا این تیم ها با مصدومیت های زیادی در طول فصل روبه رو می شوند.

سرمربی سابق پرسپولیس، گفت: تقریبا پرسپولیس سال گذشته همین مشکل را داشت و این مساله به تیم ما آسیب فراوانی وارد کرد.

وی درخصوص عملکرد پرسپولیس در دیدار مقابل پدیده مشهد، اظهارکرد: از حالا برای صحبت کردن در خصوص پرسپولیس بسیار زود است و در بازی نخست نمی توان این تیم را تحلیل کرد، باید تا هفته چهارم صبر کرد.

سرمربی سابق سرخپوشان تهران در خصوص قرارگرفتن بسیاری از بازیکنان فصل گذشته پرسپولیس در لیست مازاد،تصریح کرد: این سلیقه یک مربی است که چه بازیکنی را بخواهد.برانکو تیمش را با سلیقه خودش بسته اما بازیکنی مثل گابریل ضعیف نبوده ونمی خواهم در خصوص اینکه برانکو چگونه از چنین بازیکنی گذشته صحبت کنم.

وی تاکید کرد: مردم به خوبی کیفیت گابریل را درک کردند. او می توانست در نبود محمد نوری خیلی بیشتر از فصل قبل به پرسپولیس کمک کند و مطمئن باشید پرسپولیس این فصل از نداشتن یک لیدر آسیب خواهد دید.

درخشان دررابطه با عملکرد علی علیپور در تیم پرسپولیس، گفت: دید ما و هواداران به فوتبال متفاوت است. سال قبل از آوردن این بازیکن به شدت انتقاد می شد اما حالا همه ازعملکرد او تعریف می کنند. خوشبختانه بسیاری از بازیکنان ما امسال در ترکیب تیم هستند و بابت این مساله خوشحالم.

وی درخصوص جوانگرایی در پرسپولیس، اظهار کرد: خیلی جوان شدن برای تیم بزرگی چون پرسپولیس خوب نیست و باید در این تیم بازیکنان با تجربه نیز حضور داشته باشند.

سرمربی فصل گذشته پرسپولیس با اشاره به مدعی بودن پرسپولیس در لیگ پانزدهم، گفت: قطعا پرسپولیس مدعی است و این تیم همیشه بزرگ است و هواداران از این تیم توقع قهرمانی دارند.

وی در مورد اینکه اعلام کرده هیچ وقت به پرسپولیس باز نمی گردد، اظهارکرد: در مدت حضورم در پرسپولیس بیش از اندازه اذیت شدم و روز های خیلی سختی را گذراندم. اگر این بار بخواهم بیایم قطعا بیشتر فکر می کنم و شرایط تیم را ارزیابی می کنم.

درخشان درمورد طلب خود از باشگاه پرسپولیس، گفت: حدود 300 میلیون تومان از این باشگاه چک دارم اما هر روز امروز و فردا می کنند. تا امروز هیچ دلیلی برای شکایت از تیم خود ندیدم و امیدوارم مسئولان باشگاه به فکر ما هم باشند.

وی در مورد حضورنداشتن کی روش در ایران برای تماشای بازی ها و انتخاب بازیکنان شایسته اظهار کرد: روزهایی که ما از کی روش انتقاد می کردیم همه به ما فشار آوردند اما امیدوارم اگر صلاح است او به فوتبال ایران برگردد و اگر می تواند به ما کمک کند.

سرمربی فصل گذشته پرسپولیس در خصوص صحبت های اخیر مایلی کهن مبنی بر اینکه سرمربی تیم ملی والیبال مانند برخی مربیان خارجی سبیل ها را چرب نمی کند و به همین دلیل از او انتقاد می شود، گفت: بعضی از حرف های مایلی کهن را باید طلا گرفت.

وی در خصوص اینکه مایلی کهن گفته است درخشان باید بیشتر از کمندانی در پرسپولیس بازی می گرفت، اظهار کرد: فصل گذشته در همان پست محمد نوری و گابریل را داشتم و به همین دلیل کمتر به او بازی رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)