پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه  انتخاب اعضای ناشناس هیات مدیره پرسپولیس توسط مشاوران وزیر ورزش کاملا برنامه‌ریزی شده بود، گفت: آیا سپاهانی‌ها اجازه می‌دهند یک پرسپولیسی به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شود؟

حمید درخشان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و مطرح شدن نام رحیمی به عنوان گزینه اصلی مدیرعاملی این باشگاه گفت: من فقط زادمهر و استیلی را از بین اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می شناسم و نسبت به بقیه اعضا هیچگونه شناختی ندارم.

وی در همین خصوص افزود: در واقع چیزی که در مورد انتخاب اعضای جدید هیات مدیره باشگاه از وزارت ورزش انتظار داشتیم اتفاق نیفتاد چون ما انتظار داشتیم که پرسپولیس به اهلش سپرده شود، حتی می توان گفت در بین اعضا جای علی پروین و پیشکسوتانی همچون وی خالی است. من اعتقاد دارم که انتخاب این اعضای ناشناس هیات مدیره پرسپولیس کاملا بر اساس برنامه ریزی بود که برخی از مشاوران وزیر ورزش انجام داده اند و من کاملا از آن مطلع هستم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص مطرح شدن نام علیرضا رحیمی به عنوان گزینه اصلی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: من برای علیرضا رحیمی به عنوان یک مدیر ورزشی موفق احترام زیادی قائلم اما برای من در این خصوص یک سوال اساسی مطرح شده، آیا هیچگاه سپاهانی ها اجازه می دهند یک پرسپولیسی به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شود؟ آیا در باشگاه بزرگی همچون پرسپولیس که تاریخ و سابقه دیرینه ای دارد قطع الرجال است، که یک سپاهانی به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شود؟
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)