پرسپولیس نیوز: سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که از قهرمانی این تیم در لیگ برتر خوشحال خواهد شد.
 
حمید درخشان ضمن بیان این مطلب در مورد صحبت‌های چند روز پیش خود که گفته بود اگر جای مسئولان پرسپولیس بود، اعتصاب‌کننده‌ها را از این تیم بیرون می‌کرد، گفت: من چنین حرفی نزدم و نگفتم که چنین بازیکنانی را بیرون بریزند. من گفتم که باید جلوی چنین بازیکنانی را گرفت، چون قرار نیست هر وقت تیم دچار مشکل مالی شد، خیلی سریع حرف از اعتصاب زده شود. اگر قرار باشد این اتفاق بیفتد دیگر نمی‌توان تیم را جمع کرد.
 
وی در ادامه افزود: البته حق را به بازیکنان هم باید داد. آنها همیشه مظلوم هستند و باید حق و حقوق‌شان را بگیرند. باید از مدیران باشگاه‌ها این سؤال را پرسید که چرا بسیاری از بازیکنان مشکل مالی دارند و باشگاه‌ها به تعهدات خودشان عمل نمی‌کنند. وقتی چنین مسائلی رخ می‌دهد، طبیعی است که بازیکنان هم کنترل خودشان را از دست می‌دهند و کارهایی می‌کنند که حاشیه درست می‌شود.
 
درخشان در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس چقدر برای قهرمانی در لیگ برتر شانس دارد، عنوان کرد: پرسپولیس هم مثل دیگر مدعیان شانس دارد، ولی کار سختی خواهد داشت. من از قهرمانی این تیم خوشحال می‌شوم، چون اگر این اتفاق بیفتد، بسیاری از هواداران پرسپولیس بعد از مدت‌ها جشن خواهند گرفت.
 
سرمربی پیشین پرسپولیس در واکنش به حاشیه‌های دیدار پیشکسوتان فوتبال با تیم رسانه ورزش و اینکه گفته می‌شود توپ را به زور از فرشاد پیوس گرفته تا پنالتی را بزند، گفت: چرا به زور بگیرم؟ من از او بزرگ‌تر هستم، از او باسابقه‌تر هستم و از او کاپیتان‌ترم! درضمن دفعه اول نبود که پنالتی می‌زدم. واقعیت این است که من آن پنالتی را عشقی زدم و گل شدن برایم مهم نبود. در دوران بازیگری‌ام فقط یک‌بار پنالتی از دست دادم، آن هم در بازی پرسپولیس برابر پاس بود که سر خوردم و بهزاد غلامپور پنالتی‌ام را گرفت.
 
وی در مورد اینکه از نظر او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران چه کسی است، گفت: من معتقدم پرویز قلیچ‌خانی بهترین بازیکن تاریخ است. علی پروین خودش فوتبالیستی بی‌نظیر بود، وقتی او می‌گوید که قلیچ‌خانی نفر اول است، پس باید گفت که او بهترین بازیکن تاریخ ایران است.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)