پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد بزودی بدشانسی‌های این تیم تمام شده و آنها بتوانند بازی خوب خود را با نتیجه‌گیری همراه کنند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، حمید درخشان پیش از تمرین امروز جمعه با حضور در جمع بازیکنان از تلاش و بازی خوب آنها قدردانی کرد.

وی خطاب به سرخپوشان گفت: باید از تلاش و بازی خوب شما تشکر کنم. ما متاسفانه به نتیجه دلخواه نرسیدیم اما همه شاهد تلاش بسیار زیاد شما بودند. من شخصا به وجود شما افتخار می‌کنم و می‌دانم که اکثر آنهایی که این بازی را دیدند از شکل بازی پرسپولیس راضی بودند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: البته همه ما دوست داشتیم با کسب پیروزی این بازی خوب را کامل کنیم تا هواداران هم شاد شوند. مطمئن هستم که این گره و بدشانسی بالاخره تمام می‌شود و فوتبال خوب تیم ما با نتیجه همراه خواهد شد.

درخشان همچنین گفت: باور دارم شما می‌توانید به این هدف برسید و به خاطر فوتبال خوبی که ارائه کردید، از همه شما راضی هستم. در باشگاه محمدحسین نژادفلاح تمام تلاش خود را می‌کند تا مشکلات شما در بیرون از زمین حل شود. ما هم باید با کسب نتیجه در داخل زمین، هواداران‌مان را خوشحال کنیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)