پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از مسئولان سازمان نظام‌وظیفه می‌خواهم تاریخ اعزام‌ها را عقب بیندازد.

 حمید درخشان پس از کنفرانس مطبوعاتی در مورد وضعیت پرسپولیس گفت: بازیکنان ما خیلی زحمت می‌کشند و به خوبی تمرین می‌کنند. من به این نفرات اعتقاد دارم و هفته به هفته بهتر خواهیم شد.

وی در مورد اینکه پروژه حضور علی کریمی در پرسپولیس منتفی شد خاطرنشان کرد: خیلی دوست داشتیم علی کریمی کنار ما باشد اما اولویت همه باشگاه‌ها و بازیکنان تیم ملی است. خوشحالم که کریمی کنار کارلوس کی‌روش حضور دارد و به او کمک می‌کند.

درخشان در پاسخ به این سوال که تیمش به اندازه کافی مهره کم داشته و حالا برای حسین ماهینی هم مشکلاتی به وجود آمده است اظهار داشت: در این مورد خیلی صحبت شده است به هر حال باید ما تلاش کنیم و جایگزینی پیدا کنیم تا در نیم‌فصل نفراتی به تیم اضافه شود.

وی در مورد اینکه آیا توافقنامه‌ای با سازمان لیگ در مورد بازیکنان سرباز امضا کرده‌اند گفت: خدا شاهد است نمی‌دانم این مسئله چیست که بیان شده است. اگر لازم باشد چیزی امضا کنیم به دیده منت می‌پذیریم.

وی افزود: مشکل ماهینی مربوط به گذشته است و این اشتباهی است که ندانسته مرتکب شده اند. به هر حال باشگاه متضرر شده و ما باید به قانون احترام بگذاریم. درخواست من از مسئولان نظام‌ وظیفه و سردار باران‌چشمه این است که تاریخ اعزام این نفرات را عقب بیندازد تا باشگاه و تیم ملی ضرر نکنند. این مسئله‌ای است که خیلی از باشگاه‌ها مثل ما فولاد‌ خوزستان، سپاهان و حتی استقلال است.

سرمربی پرسپولیس در مورد شایعه قهر رضا نور محمدی به خاطر نیمکت‌نشینی گفت: خداوکیلی اینطور نیست. به هر حال فوتبال حرفه‌ای این مسائل را هم دارد. شما ببینید کاسیاس یک فصل نیمکت‌نشین بود اما توانست حق خود را بگیرد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)