پرسپولیس نیوز :سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نحوه انتقال طارمی و رضاییان به این نحو غیر حرفه‌ای بوده،گفت: این شکل ترانسفر بازیکن، آبروی فوتبال ایران را زیر سوال می‌برد.

حمید درخشان  در رابطه با انتقال مهدی طارمی و رامین رضاییان به فوتبال ترکیه گفت: هیچ کس نمی‌گوید بازی در فوتبال اروپا بد است. هنگامی که بازیکنان ایرانی به فوتبال اروپا می‌روند، این موضوع باعث پیشرفت فوتبال ایران و خود بازیکن می‌شود.

وی افزود: بحث به وجود آمده در حال حاضر موضوع نحوه و شکل انتقال این بازیکنان به ترکیه بوده که کاملا به صورت غیر حرفه‌ای انجام شده است. بهتر بود این انتقال بین دو باشگاه انجام می‌شد. اینگونه شان بایکن و فوتبال ایران هم حفظ می‌شد و حتی بازیکن با قیمت بالا تری ترانسفر می‌شد. اما هنگامی که بازیکن خودش همراه یک واسطه به کشوری سفر می‌کند تا قرارداد با تیمی‌ امضا کند، این مسایل شان او را پایین می‌آورد و حتی ممکن است آبروی فوتبال ایران را زیر سوال ببرد.

سرمربی پیشین پرسپولیس در رابطه با ناراحتی  هواداران نیز اضافه کرد: این بازیکنان هر چه دارند از پرسپولیس است و مطمئنا اگر در تیم دیگری بودند جایگاه کنونی‌شان را نداشتند.هواداران حق دارند از این نحو انتقال ناراحت باشند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)