پرسپولیس نیوز : بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با یادآوری خاطرات دوران حضورش در جمع سرخپوشان گفت: در آن زمان اینقدر خوب کار می‌کردیم که نیازی نبود علی پروین از دست ما حرص بخورد.

حمید درخشان، ستاره اسبق پرسپولیس و تیم ملی، برای بازی با ستاره‌های میلان در فهرست علی پروین قرار گرفته است. او معتقد است که انجام چنین دیدارهایی اعتبار پرسپولیس و فوتبال ایران را بالا می‌برد. درخشان در مورد بازی با میلان گفت‌وگویی انجام داده که مشروح آن در زیر می‌آید:

 

* تمرین پیشکسوتان پرسپولیس چطور بود؟

خیلی خوب بود. این کارها باعث همبستگی بیشتر بین پیشکسوتان پرسپولیس می‌شود. آنها نیاز به توجه داشته و انتظار زیادی ندارند. من معتقدم اقدام باشگاه پرسپولیس برای ترتیب دادن این بازی بسیار باارزش بود.

* در مورد تقابل با ستاره‌های قدیمی میلان چه صحبتی دارید؟

نفرات تیم ستارگان میلان بازیکنان بزرگی در دنیای فوتبال بودند و طبیعی است که این بازی برای ما مهم باشد. امیدوارم این ارتباط‌ها قطع نشود تا فوتبال ایران چنین مسابقاتی را در آینده هم ببیند.

* شرایط بدنی‌تان چطور است؟

من معمولاً از تمرین کردن دور نیستم و به همین خاطر الان وضعیت خوبی دارم.

* چقدر اضافه وزن دارید؟

5 کیلو اضافه دارم اما مشکلی برای بازی کردن ندارم.

* با حضور در تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس بعد از سال‌ها پروین را در لباس مربیگری دیدید…

بله، خیلی وقت بود که آقای پروین را در این لباس ندیده بودیم. یک زمان در کنار آقای پروین بازی می‌کردیم و یک زمان هم او سرمربی ما بود، به همین خاطر از علی آقا خاطرات خوبی دارم.

* پروین مربی بداخلاقی بود؟

خیر. ما یک بار ندیدیم او حرص بخورد، چون نیازی به حرص خوردن نداشت. ما این قدر خوب بودیم و پرسپولیس این قدر بازیکن خوب داشت که پروین خیالش راحت بود و حرص نمی‌خورد. وقتی در همان 20 دقیقه اول کار را تمام می‌کردیم دیگر نیازی به حرص خوردن نبود.

* این روزها بحث انتخاب بهترین بازیکن سال جهان مطرح است. شما معتقدید کدام بازیکن باید انتخاب شود؟

به نظر من مسی بهترین بازیکن دنیا است و هیچ حرفی باقی نمی‎ماند. سال گذشته رونالدو هیچ جام و افتخاری کسب نکرد اما مسی قهرمان لالیگا و قهرمان سوپرجام اسپانیا شد و عنوان آقای گلی مسابقات را هم به دست آورد. آمار گل‌های زده مسی فوق‌العاده بود و معتقدم رونالدو هیچ وقت به او نمی‌رسد.

* به نظر شما مسی افت نکرده است؟

او مصدوم شده و معلوم است وقتی یک بازیکن مصدوم می‌شود نیاز به زمان دارد. افتخارات رونالدو و مسی نشان می‌دهد کدام بازیکن بهتر است. در ضمن مسی یک حسن بزرگ دارد. او علاوه بر اینکه فوق‌العاده گل می‌زند در پاس گل دادن هم یک استثنا است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)