پرسپولیس نیوز : كاپيتان اسبق تيم فوتبال پرسپوليس تهران در خصوص اتفاقات ديدار جمعه شب اين تيم با سپاهان اصفهان گفت: شرايط بازي در تيم هاي بزرگ همانند پرسپوليس و استقلال با تيم هاي ديگر فرق مي كند، از اين رو بازيكنان بايد آستانه تحمل خود را در اين تيم ها بالا ببرند.

 

«حميد درخشان» با بيان اينكه بازيكن تيم پرسپوليس نبايد در آن شرايط خودش دست به كار مي شد و بازيكن خطاكار تيم سپاهان را جريمه مي كرد، اظهار داشت: در آن صحنه بازيكن سپاهان روي بازيكن پرسپوليس مرتكب خطا شد و اين را همه ديدند و لازم به برخورد مستقيم با بازيكن خاطي از سوي بازيكن پرسپوليس نبود.

وي افزود: اگر آن اشتباه انجام نمي شد، به طور حتم شرايط بازي براي تيم پرسپوليس فرق مي كرد و شيرازه تيم به يك باره از هم نمي پاشيد.

 

كاپيتان اسبق تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينكه بازيكنان اين تيم بايد بيش از اين حرفه اي باشند، تصريح كرد: آنان بايد بدانند در چه تيمي فوتبال بازي مي كنند، اشتباه در اين تيم مي تواند به فاجعه اي بزرگ تبديل شود و همانند ساير تيم ها نيست كه به راحتي بشود از آن گذشت.

 

درخشان تاكيد كرد: برهمين اساس بازيكنان بايد بيش از اين صبوري داشته باشند و ظرفيت خود را بالا ببرند، در اين تيم ممكن است خيلي حرف ها را بشنوند اما آنان بايد فقط كارشان را بكنند و به اين چيزها كاري نداشته باشند.

 

وي اضافه كرد: اشتباه در اين تيم، هم به بازيكن و هم به تيم لطمه جبران ناپذير مي زند و بازيكنان بايد بيش از اين احساس مسووليت پذيري داشته باشند، شايد حقشان را در اين تيم به دلايل مختلف ندهند اما آنان نبايد نااميد شوند چرا كه در اين تيم فقط با مبارزه به آنچه كه مي خواهند مي رسند.

 

به گفته وي، بازيكنان پرسپوليس نبايد به دليل اينكه اين تيم هوادار ميليوني دارد انتظار داشته باشند، همه حق را به آنان بدهند و در هر بازي پيروز شوند، آنان بايد آستانه تحمل خود را بالا ببرند كه هم به خود آسيب نزنند و هم تيم را خراب نكنند.

سرمربي اسبق تيم فوتبال پرسپوليس كه اين روزها شايعه رفتنش به تيم راه آهن سورينت تهران به جاي منصور ابراهيم زاده سرمربي اين تيم قوت گرفته است، در اين خصوص نيز گفت: هيچ مذاكره اي با مسوولان باشگاه راه آهن سورينت نداشته ام و معتقدم بايد به ابراهيم زاده كه از مربيان خوب كشورمان است، كمك كنيم از اين شرايط خارج شده و تيمش را به بالاي جدول برساند.

تيم فوتبال پرسپوليس تهران در ادامه رقابت هاي هفته دهم ليگ برتر فوتبال برابر سپاهان اصفهان تن به شكست ۲ بر صفر داد. در آن بازي محسن قهرماني به اشتباه، ميثم حسيني مدافع تيم پرسپوليس را در دقيقه سوم از بازي اخراج كرد و همين مساله باعث شكست اين تيم شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)