پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان تعویضی نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

حمید درخشان پس از شکست یک بر صفر مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: به نظرم بازی خوبی بود و هر دو تیم خوب بازی کردند و باید به سپاهان تبریک بگویم و بازیکنان خودم هم خیلی تلاش کردند و زحمت کشیدند و با توجه به تعویض‌هایی که کردم بازیکن تخصصی در آن پست نداشتم و می‌خواستم با تعویض‌ها به تیم کمک کنم اما بازیکنان تعویضی نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

وی افزود: وقتی تیمی در دقیقه 96 گل می‌خورد نشان از اشتباه و کم‌تجربگی است و امیدوارم در هفته‌های آینده بتوانیم تیم را تقویت کنیم و نورمحمدی تعویض اجباری بود و دو بازیکن دیگر را تعویض کردم که در آن پست بازیکن تخصصی نداشتند.

درخشان گفت: ماهینی و صادقیان محروم هستند و رضا نوروزی را از دست دادیم و دو سه بازیکن دیگر نیز از دست دادیم و روی نیمکت ما را نگاه کنید آیا روی نیمکت بازیکن تخصصی داشتم؟ فهرست بازیکنان 18 نفره است، در این فصل نه 20 نفر یعنی من با 13 بازیکن آمدم و تیمی که 5 بازیکنش را از دست می‌دهد دیگر همین می‌شود، وقتی چهار بازیکن اصلی را از دست می‌دهیم شرایط سخت می‌شود، بضاعت نیمکت سپاهان با ما را نگاه و مقایسه کنید. همین که تا دقیقه 96 دوام آوردیم، خوب بود.

وی در مورد اینکه پرسپولیس به شیوه بحرینی دفاع می‌کرد، گفت: من دوست ندارم بازیکنم زمین بخورد و برخی وقت‌ها حتی بازیکن سپاهان به زمین افتاده بود و ما اوت را به دفاع شما پاس دادیم و به دنبال اتلاف وقت نبودیم اما سپاهان با این همه مهره طبیعی بود که این همه فشار بیاورد و با این نفرات مساوی هم می‌گرفتیم، یعنی برد برای ما چون بضاعت ‌ما کم است. انتظار ما بیشتر از این نبود.

درخشان در مورد تقویت تیم پرسپولیس، گفت: صد درصد مصدوم زیاد داریم و محروم هم داریم و در نیم‌فصل تیم را حتما تقویت می‌کنیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)