پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به انتقاد از بازی استقلال و پرسپولیس پرداخت و گفت: دربی هیچ چیزی به فوتبال ما اضافه نکرد.

حمید درخشان درباره تساوی پرسپولیس و استقلال در دربی 77 گفت: واقعا جای تاسف دارد که 2 تیم خوب ایران به این صورت بازی کردند. فقط باید بگویم دست تماشاگران درد نکند که چند ساعت وقت خود را هدر دادند. دل و جرات داشتن، ریسک پذیری و شهامت عواملی است که این بازی را جذاب می‌کند، اما متاسفانه چنین اتفاقی رخ نداد. وقتی ترس و احتیاط باشد دربی به این صورت می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عملکرد پیام صادقیان در مسابقه شب گذشته اظهار داشت: من به بازیکن کاری ندارم، تیم باید فوتبال بازی کند. سال‌هاست نگاه ما این است که در دربی یک نفر بیاید و حرکتی انجام بدهد. فوتبال به صادقیان متکی نیست. هر تیم باید برنامه‌ و تاکتیک داشته باشد تا حریفش را اسیر کند اما هیچ کدام از تیم‌ها در دربی چنین برتری نداشتند.

درخشان ضمن بیان این مسئله که نقش مربیان در جذاب شدن دربی بسیار زیاد است، در واکنش به ادعای دایی و قلعه‌نویی مبنی بر اینکه تیمشان می‌توانست دربی باشد، عنوان کرد: خوشبختانه مردم ما فوتبال را خیلی خوب می‌فهمند. چطور ممکن است در طول 90 دقیقه هیچ تیمی فرصت گلزنی نداشته باشد، بعد مربیان بگویند باید برنده بازی می‌شدیم؟ تیمی می‌تواند ادعا کند شایسته پیروزی بوده که 10 موقعیت گل ایجاد کرده باشد، نه استقلال که فقط در طول بازی یک موقعیت گل داشت.

وی در مورد خشونت بازیکنان 2 تیم در دربی و خطاهای متعدد، تاکید کرد: وقتی زور تاکتیکی‌بازیکن و تیمی به حریف نرسد از زور بازو استفاده می‌کند؛ وقتی شما برنامه نداشته باشید باید خطا کنید.

سرمربی پیشین پرسپولیس تصریح کرد: مسابقه شب گذشته هیچ چیزی به فوتبال ما اضافه نکرد و تمام دنیا هم افسوس خورد که چطور به جام جهانی صعود کردیم! به نظر من تماشاگران باید این بازی را تحریم کنند و به ورزشگاه نیایند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)