دوشنبه 12 اسفند:(13:32)

مرجع خبري پرسپوليس: کارشناس فوتبال کشور با اشاره به عملکرد تیم پرسپولیس و بازی اروپایی این تیم در مقابل سپاهان گفت: سرخپوشان با این وضعیت جام حذفی و آسیا را هم از دست خواهد داد.
حمید درخشان خاطرنشان کرد: پرسپولیس اگر بخواهد در دیدارهای خود در جا بزند در آسیا و همچنین جام حذفی کار سختی را پیش روی خود خواهد داشت. همه چیز به عوامل بیرونی یک تیم بستگی ندارد و کادر فنی پرسپولیس باید نوع بازی پرسپولیس را تغییر دهد و به یک تغییر تاکتیکی اساسی نیازمند است.
وی افزود: اگر پرسپولیس می خواهد قهرمان جام حذفی و باشگاه آسیا شود باید این تغییرات را در خود به وجود آورد و بازیکنان این تیم باید بهتر از این ها در مسابقات خود ظاهر شوند.

بازیکن سابق سرخپوشان در ادامه با اشاره به کمبود بازیکنان این تیم گفت:
پرسپولیس در جذب بازیکن ضعیف عمل کرده و این تیم مجبور است در دشوارترین بازی های خود از بازیکنان جوان خود استفاده کند و مطمئنا این برای تیمی که باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند نابود کننده است.
درخشان درخصوص بازی پرسپولیس در مقابل سپاهان عنوان کرد: بازی خوبی انجام نشد به طوری که نیمه اول سپاهان در اکثر دقایق سوار بازی بود اما در نیمه دوم پرسپولیس به بازی سرعت بیشتری داد و به اعتقاد من می توانست حتی برنده این دیدار باشد.
وی در پایان اظهار داشت: پرسپولیس با روزهای اوج خود فاصله زیادی گرفته است و نبود کریمی نیز بر ناکامی های آن تاثیرگذار است، به هر حال این نکته را نباید فراموش کرد که هواداران پرسپولیس از این تیم پیروزی می خواهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)