مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي شاهين بوشهر گفت: پرسپوليس تيم بزرگي است و ما برابر اين تيم بزرگ برد مي‌خواهيم.

 

حميد درخشان در مورد ديدار روز يكشنبه با پرسپوليس عنوان كرد: اين مسابقه نيز مثل ساير بازي‌هاست و فقط سه امتياز دارد. سه امتياز اين ديدار براي ما بسيار مهم است و تلاش مي‌كنيم برابر پرسپوليس به برتري برسيم و پشتوانه خوبي از نظر امتيازي براي تيم درست كنيم.

 

براي دستيابي به اين هدف با تمام قوا به ميدان خواهيم رفت. ما برد مي‌خواهيم اما اين خواست ما هيچ چيز از بزرگي تيم پرسپوليس كم نمي‌كند و اين تيم هميشه بزرگ خواهد بود.

 

وي در مورد اينكه امكان دارد برد 4 بر يك شاهين در فصل‌هاي گذشته برابر پرسپوليس تكرار شود گفت: در فوتبال هيچ چيز تكرار نمي‌شود و قابل پيش بيني نيست. تلاش مي‌كنيم نتيجه خوبي برابر پرسپوليس بگيريم.

 

درخشان در مورد اينكه رد شدن او از سوي كميته فني پرسپوليس براي سرمربيگري اين تيم انگيزه‌هايش را براي برد در اين بازي زيادتر كرده يا نه اظهار داشت: بازي برابر دو تيم پرسپوليس و استقلال هميشه انگيزه مضاعفي ايجاد مي‌كند و من هم فقط براي رسيدن به هدفم كه همان كسب پيروزي در مسابقه است تلاش خواهم كرد.

 

وي در مورد اينكه پرسپوليس در بوشهر طرفدار دارد يا نه تصريح كرد: فكر مي‌كنم بوشهر تنها شهري است كه پرسپوليس طرفداري در آن ندارد و ورزشگاه فردا شب سفيدپوش خواهد شد.

 

سرمربي شاهين در مورد اينكه چه رتبه‌اي براي اين تيم در ليگ برتر در نظر گرفته است گفت: تمام تلاشم را مي‌كنم تا اين تيم نسبت به فصل گذشته در رده‌ بهتري قرار بگيرد.

 

درخشان در مورد شعار هواداران پرسپوليس در حمايت از علي دايي در هفته اول تاكيد كرد: من نمي‌خواهم وارد آن حريم شوم اما بايد ياد بگيريم هميشه از افرادي كه براي تيم ما زحمت كشيده‌اند قدرداني كنيم و فقط شعار ندهيم.

 

سرمربي شاهين بوشهر در مورد اينكه قراردادش در هيئت فوتبال ثبت شد يا نه گفت: نمي‌دانم چه كسي آن داستان‌ها را درست كرد اما قراردادم ثبت شده است.

 

درخشان در مورد اينكه نتيجه بازي برابر پرسپوليس را پيش بيني مي‌كند يا نه گفت: فوتبال قابل پيش بيني نيست.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)