پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس برای بردن الوصل به زمین رفته بود و همین موضوع باعث شد تا بازیکنان از ابتدای مسابقه عملکرد خوبی داشته باشند.

حمید درخشان با اشاره به برتری پرسپولیس برابر الوصل امارات اظهار داشت: پرسپولیس دیروز خوب بازی کرد. نکته مهم این بود که به دنبال سه امتیاز بودند و برای همین به میدان رفتند.
وی تصریح کرد: یکی از نکات مهم بازی این بود که پرسپولیس توانست به خوبی از گلی که زده محافظت کند و خط دفاع پرسپولیس هم روز خوبش را سپری می‌کرد که توانست اینگونه خوب عمل کند.
درخشان درمورد اینکه پرسپولیس آیا می‌تواند در آسیا موفق شود، تصریح کرد: یک سری نواقص هست که باید برطرف شود خط ارتباطی بین هافبک‌ها و مهاجمان باید بیشتر شود و آنها بیشتر خودشان را در موقعیت گل‌زنی قرار دهند.
نکته دیگر این است که در دور بعد مسابقات تیم‌ها بازیکنان خیلی خوبی می‌گیرند و خودشان را به خوبی برای موفقیت در آسیا تقویت می‌کنند. کار سخت است، ولی پرسپولیس هم تیم خیلی خوب و مقتدری است.
سرمربی پیشین پرسپولیس در مورد اینکه آیا این تیم دیشب عملکرد خیلی خوبی داشت یا الوصل تیم ضعیفی بود، گفت: اصلا این طور نیست چون الوصل تیم خوبی بود شاگردان برانکو از اول برای برد به زمین رفتند و همین موضوع باعث شد تا آنها عملکرد خوبی داشته باشند.
وی در پایان با اشاره به این نکته که مهاجمان پرسپولیس خیلی موقعیت هدر می‌دهند، تصریح کرد: این موضوع درست و ممکن است در مواجهه با تیم‌های قوی‌تر مشکل‌ساز شود و این جزء نواقصی است که برای موفقیت باید برطرف شود.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)