پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: با این که پرسپولیس قهرمان شده اما یک تیم بزرگ نمی تواند تمام ترکیب تیم را عوض کند چرا که ناهماهنگی به وجود می آید و برگرداندن هماهنگی به تیم کار راحتی نیست.

حمید درخشان در گفت‌و گو با ایسنا درباره دیدار دیشب (شنبه) پرسپولیس مقابل نساجی اظهار کرد: بازی بدی نبود. این که انتظار داشته باشیم پرسپولیس هر بازی برود و بازی های خارج از خانه خود را هم پیروز شود، واقعا نمی شود. حریف هم بررسی می کند و با توجه به نقاط قوت و ضعف تیم مقابل بازی می کند وآنالیز می کند تا بتواند تساوی یا برد به دست بیاورد. بازی دیروز به نظر من بازی بدی نبود و هر دو تیم خوب بازی کردند.

او ادامه داد: پرسپولیس زود گل خورد اما مثل همیشه روند به گل رسیدنش را ادامه داد. به هر حال بازی کردن در بعضی شهرها سخت است و بازی در زمین چمن مصنوعی هم یکسری فاکتورها دارد که کار را برای بازیکنانی که تمام فصل روی چمن طبیعی بازی می کنند سخت می کند و یکسری مشکلات را به وجود می آورد و ممکن است دچار خسارت شوند اما در نهایت پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد.

درخشان با بیان این که با توجه به قهرمانی پرسپولیسی ها شاید آن انگیزه هم برای ادامه بازی ها کمتر شود، گفت: تیم خیلی به دنبال این نبود که ریسک بالایی کند اما به هر حال به دنبال این بود که شخصیت تیمی اش را حفظ کند تا نبازد. به نظر من هر دو تیم خوب کار کردند و این تساوی چیزی از شایستگی های نساجی کم نمی کند چرا که آن ها هم خیلی خوب بازی کردند و در مجموع باید بگویم بازی نسبتا خوبی بود و نتیجه تساوی عادلانه بود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره این که با توجه به قطعی شدن قهرمانی، گل محمدی می تواند از جوانان بیشتر استفاده کند، گفت: اعتقاد شخصی من این است که یک تیم بزرگ نمی تواند تمام ترکیب تیم را عوض کند چرا که ناهماهنگی به وجود می آید و برگرداندن هماهنگی به تیم کار راحتی نیست. در تیم های بزرگ نهایتا سه بازیکن می توانید جابجا کنید و اگر حتی پنج بازیکن هم تغییر دهند در واقع ۵۰ درصد تیم را عوض کرده اند و این مساله برای تیم های بزرگ سخت است چرا که پیش رویشان جام باشگاه ها است و باید توازن را حفظ کنند تا بتوانند در ادامه راه گرفتار نشوند.

او درباره مشکلات کنونی این تیم که باید در فصل نقل و انتقالات مرتفع شود، عنوان کرد: پرسپولیس در خط حمله و هافبک باید تقویت شود. تقویت این دو خط خیلی مهم است که آنها باید به جذب بازیکن در این دو خط فکر کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)