پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی از تیم‌ها در آسیا از پرسپولیس و نام او می‌ترسند و شاگردان یحیی باید باقدرت به مصاف الشارجه بروند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شکست یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل الدحیل قطر اظهار داشت: به نظرم بازی بدی نبود، اما پرسپولیس باید این را می‌دانست که اگر گل نزند گل می‌خورَد و همین هم شد. مشکل پرسپولیس گل نزدن است و وقتی هم که تیم گل نزند ممکن است به همین شکل غافلگیر شود. به نظرم پرسپولیس از نظر دفاعی و هافبک‌ها مشکلی ندارد و به خوبی تقویت شده، اما این تیم در خط حمله ضعف دارد و باید بتواند به حریفانش گل بزند. اگر شما گل بزنید می‌توانید بازی را به خوبی کنترل کنید.

وی در مورد اینکه تصمیمات داوری هم در نتیجه این بازی بی‌تاثیر نبود، تصریح کرد: من این را قبول دارم، اما داوری و اشتباهاتش هم جزوی از بازی است. اگر پرسپولیس از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده می‌کرد دیگر حتی اشتباهات داوری هم در نتیجه تاثیری نمی‌گذاشت و بازی از دست نمی‌رفت. باید از فرصت‌ها در زمین استفاده کنید وگرنه شکست می‌خورید. نمی‌شود موقعیت‌های خود را از دست بدهید و بگویید داور به ما کم‌لطفی کرده است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم پرسپولیس توانمندی خوبی دارد و قطعاً می‌تواند مقابل الشارجه بازی بهتری به نمایش بگذارد و به پیروزی برسد. خیلی از تیم‌ها در آسیا از پرسپولیس و نام او می‌ترسند و شاگردان یحیی باید باقدرت به مصاف الشارجه بروند تا از این گروه صعود کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)