پرسپولیس نیوز : سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قول قهرمانی نمی‌دهم اما تمام تلاشم را به کار می‌گیرم.

حمید درخشان گفت: امروز با تصمیم هیئت مدیره به مدت یک سال به عنوان سرمربی جدید انتخاب شدم و حکمم را دریافت کردم.

وی درباره اینکه دستیاران علی دایی اکنون به تمرین رفته‌اند و آیا با حضور آنها به تمرین پرسپولیس خواهد رفت یا نه، اظهار داشت: اکنون به تمرین خواهیم رفت و ایرادی ندارد که دستیاران دایی هم باشند. ما می‌رویم تا کارمان را آغاز کنیم.

درخشان با تاکید بر اینکه حضورش به عنوان سرمربی پرسپولیس قطعی شده در واکنش به این موضوع که خواجه‌وند اعلام کرده او سرمربی موقت است، گفت:  چنین چیزی نیست و بنده به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شده‌ام و حکمم را دریافت کردم.

سرمربی جدید پرسپولیس درباره برنامه‌اش برای پرسپولیس خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم برنامه‌های خوبی داشته باشیم چرا که تیم مشکلاتی دارد و باید این مشکلات را برطرف کنیم. البته نیاز به زمان داریم که هواداران عزیز باید این زمان را به ما بدهند تا بتوانیم پرسپولیس را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

وی درباره اینکه رفتن دایی به این شکل باعث به وجود آمدن حاشیه نمی‌شود، گفت: فقط می‌توانم بگویم من هم جزیی از خانواده پرسپولیس هستم. کار مربیان حرفه‌ای همین است و یک روز می‌آیند و روز دیگر باید بروند. شاید من هم یک روز از پرسپولیس جدا شوم اما اتفاقی که افتاده عرف فوتبال حرفه‌ای است و من با تصمیم و ابلاغ باشگاه سرمربی پرسپولیس شدم و به دعوت هیئت مدیره لبیک گفتم.

درخشان درباره انتخاب دستیارانش گفت: اعضای کادر فنی کم‌کم مشخص خواهند شد اما حسین عبدی به عنوان دستیار اول من انتخاب شده است. تا یکی دو روز آینده نیز اعضای کادرفنی به صورت کامل مشخص خواهند شد.

درخشان در پاسخ به این سؤال که آیا قول قهرمانی می‌دهد یا نه، اظهار داشت: شما به وضعیت تیم و شرایط نگاه کنید. هر کسی دوست دارد که تیمش را قهرمان کند اما نمی‌توانم قولی بدهم. با این وجود بازیکنان خوبی داریم و شرایط را تغییر خواهیم داد.

وی در واکنش به این موضوع که سازمان لیگ اعلام کرده باشگاه پرسپولیس هم مانند سپاهان سقف بودجه را رعایت نکرده و شاید این موضوع باعث عدم ثبت قراردادش شود، عنوان کرد: این را نمی‌دانم که سقف رعایت شده یا نه اما به من حکم دادند که سرمربی شوم و باشگاه بقیه مشکلات را مرتفع خواهد کرد.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به خواسته اعضای هیئت مدیره این باشگاه افزود: اعضا از من خواستند که کمک کنم و من هم برای کمک کردن آمده‌ام. به من قول دادند چیزهایی که می‌خواهم را تأمین کنند تا انشاالله تیم نتیجه بگیرد.

درخشان درباره اینکه می‌تواند این کار را انجام دهد یا نه، گفت: یک بار چنین کاری را انجام دادم و تیم شهرداری را که در رده هفدهم جدول بود را از بحران خارج کردم. اینجا داستان فرق می‌کند چون پرسپولیس خانه من است و با عشق به این تیم آمده‌ام که امیدوارم نتیجه بگیریم.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌اش برای خروج پرسپولیس از بحران است، خاطرنشان کرد: به یک باره نمی‌توان تیم را از بحران خارج کرد، بلکه باید همه کمک کنند و آرام آرام پیش برویم تا تیم را از بحران بیرون بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه مشکلاتی که عنوان می‌کند چه چیزی است، اظهار داشت: تیم به لحاظ فنی، وضعیت جسمانی و باور مشکلاتی دارد و بازیکنان باید به این باور برسند که در چه تیم بزرگی حضور دارند.

درخشان در واکنش به این مسئله که گفته شده از دو، سه روز پیش برای حضورش در پرسپولیس صحبت شده بود، گفت: قسم می‌خورم هیچکس صحبتی با من نداشته و تمام داستان‌ها امروز اتفاق افتاد.

وی درباره اینکه برخی پیشکسوتان پرسپولیس موافق و برخی مخالف حضورش هستند و نظرش در این باره چیست، عنوان کرد: همه پیشکسوتان تاج سر من هستند و هر چیزی بگویند گوش می‌دهم اما می‌خواهم همه به پرسپولیس کمک کنند.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه قراردادش با این باشگاه یک ساله است، اظهار داشت: توافقات نهایی را انجام داده‌ایم و به نتیجه نهایی رسیدیم که به زودی قرارداد هم امضا می‌شود.

درخشان در واکنش به این موضوع که مایلی‌کهن اعلام کرده نگران حضور دلالان در باشگاه پرسپولیس است، گفت: نمی‌دانم منظور آقای مایلی‌کهن چه کسانی هستند اما او بزرگ ماست و برایم قابل احترام است و هر چیزی که بگوید گوش می‌دهیم.

وی همچنین درباره رخصت گرفتنش از علی پروین عنوان کرد: با آقای پروین تماس گرفتم و رخصت خواستم و حتماً با آقای دایی هم تماس خواهم گرفت.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا از پیشکسوتان این باشگاه استفاده خواهد کرد یا نه، اظهار داشت: از هر پیشکسوتی که بتوانیم کمک خواهیم گرفت. چه آنهایی که در باشگاه سمت دارند و چه آنهایی که سمت ندارند، باید کمک‌مان کنند.

درخشان درباره اینکه از علی پروین هم کمک خواهد گرفت یا نه، گفت: همیشه احترام کسوت را نگه می‌دارم و آقای پروین هم اسطوره باشگاه پرسپولیس بودهو هست.

وی در پایان تأکید کرد: امیدوارم بتوانیم روند بهتری را در پیش بگیریم و اگر نیاز باشد تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد خواهیم کرد اما شکی ندارم که بازیکنان خوبی داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)