پرسپولیس نیوز :  سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: جذب بازیکن به نظر سرمربی بستگی دارد و شاید برانکو نیازی به جذب بازیکن جدید حس نکرده است.

حمید درخشان  در رابطه با شرایط پرسپولیس گفت: به  هر حال پرسپولیس در ابتدای نیم فصل اول نتوانست نتایج خوبی کسب کند. اما رفته رفته تیم روند بهتری را پیش گرفت و توانست امتیازات بیشتری کسب کند و خود را به صدر جدول نزدیکتر کند. تیم از نظر فنی هم شکل بهتری گرفته است و میتواند با حفظ این روند خود را به چهره یک مدعی تبدیل کند.

وی در رابطه با دیدار روز سه شنبه پرسپولیس برابر سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر افزود: هر دو تیم از نظر بدنی و تاکتیکی از تعطیلات نهایت استفاده را برده اند تا برای نیم فصل دوم آماده شوند. از طرفی بازی پرسپولیس و سپاهان همیششه حساس بوده است و امیدوارم این مسابقه نیز بازی زیبایی از کار در بیاید.

سرمربی پیشین پرسپولیس اضافه کرد: البته همیشه اولین مسابقه بعد از تعطیلات طولانی مدت شرایط خاص خودش را دارد. علت این مساله هم این است که تیم ها از فضای مسابقه دور بوده اند و این مسابقات از سرعت لازمه و کیفیت کافی برخوردار نیست. البته امیدوارم که یک بازی خوب را از هر دو تیم شاهد باشیم.

درخشان در رابطه با اینکه پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل به غیر از دروازه بان بازیکن دیگری جذب نکرده است، تصریح کرد: جذب بازیکن با نظر سرمربی صورت می گرید. حتما برانکو نیازی به جذب بازیکن جدید حس نکرده است و تشخیص خود او بوده که با همین نفرات کار را دنبال کند.

وی در رابطه با جذب لوبانف هم گفت: همیشه دروازه بان ستون یک تیم است و کادر فنی صلاح دانسته که این دروازه بان به پرسپولیس بیاید. امیدوارم که لوبانف خرید خوبی برای پرسپولیس محسوب شود.

سرمربی پیشین پرسپولیس در پایان افزود: پرسپولیس در هفته های اخیر توانسته نتایج خوبی را کسب کند و روند خوبی را پیش گیرد. اگر چه کار در ادامه فصل سخت می شود و تیم ها همه به دنبال حضور در صدر جدول هستند. اما پرسپولیس هم مانند سایر تیم ها نفرات خوبی دارد و از شانس های کسب عنوان قهرمانی محسوب می شود.زیرا پرسپولیس چیزی از سایر تیم های مدعی کم ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)