سرمربی اسبق سرخپوشان با اشاره به صعود مقتدرانه پرسپولیس به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا گفت: قدرت پرسپولیس در آسیا با توجه به نتایج این تیم در لیگ قهرمانان به همه ثابت شد.

حمید درخشان در گفت‌وگو با ایرنا، با اشاره به عملکرد پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ اظهار داشت: پرسپولیس عملکرد خوبی در این دوره از مسابقات داشت و توانست با ارائه بازی‌های خوب و تماشاگر پسند نتایج خوبی را بدست آورده و با اقتدار به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله حذفی شود.

وی افزود: پرسپولیس مقتدرترین باشگاه مرحله گروهی لیگ قهرمانان بود. نتایج تیم خودش گویای همه چیز و قدرت تیم پرسپولیس است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه برخی معتقد بودند پرسپولیس در گروه سختی قرار نداشت، اضافه کرد: همه می‌دانند که هیچ حریفی در میدان لیگ قهرمانان آسان نیست. الوحده و الریان هر کدام تیم‌های خوب کشورشان هستند. گوا هند هم شگفتی ساز بود و پرسپولیس کار سختی مقابل این تیم داشت. پرسپولیس در یکی از سخت‌ترین گروه‌ها توانست این نتایج خوب را رقم بزند.

وی اضافه کرد: این نتایج نشان از قدرت پرسپولیس است و در آسیا این نتایج در خور نام باشگاه بود. امیدوارم همین روند خوب تا قهرمانی حفظ شود.

درخشان گفت: این نتایج باعث شد تا در دور بعد نیز بازیکنان با روحیه خوبی پای به میادین بگذارند. در مجموع به بازیکنان، مربیان و تمام اعضای تیم خسته نباشید می‌گویم.

وی در رابطه با عملکرد تیم مقابل الریان در هفته پایانی هم گفت: الریان برای حفظ آبرو برابر پرسپولیس قرار گرفته بود اما سرخپوشان با عملکردی هوشمندانه توانستند این تیم خوب را نیز شکست داده و به عنوان سرگروه راهی دور بعد مسابقات شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس ایران با ۱۵ امتیاز و مقتدرانه به‌عنوان صدرنشین گروه پنجم راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)