پرسپولیس نیوز : پیشکسوت فوتبال گفت: جلوی فساد در فوتبال باید هر چه زودتر گرفته شود.

حمید درخشان درباره جلسه دیروز که در مجلس راجع به فوتبال برگزار شد، اظهارداشت: جلسه دیروز ما درباره مسایل کلی فوتبال بود. حتی قلعه نوعی و رحمتی هم که از طرف استقلال آمده بودند درباره مسایل کلی فوتبال حرف زدند و اصلا بحث راجع به تیم خاصی نبود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این جلسه به نتایج خوبی هم دست پیدا کردیم. درباره مسایل داوری هم صحبت شد. خوشبختانه با اقداماتی که انجام شد همه در تلاش هستند که جلوی فساددر فوتبال گرفته شود. شاید هم نتوان کاملا با این موضوع برخورد کرد اما  بالاخره می توان درصدی از فساد را در این فوتبال کم کرد.

درخشان افزود: ما نمی خواهیم اسم فردی را بیاوریم اما هر فردی که خلاف کرده باید با او برخورد شود. هرجای ضرر را که بگیری منفعت است و شاید تا الان هم اتفاقات زیادی افتاده باشد اما خوب است که از همین الان هم جلوی فساد و تخلف گرفته شود. با این اتفاقات بقیه هم حساب کار خودشان را می کنند و می فهمند که باید مواظب کارهایشان باشند و از فوتبال سوءاستفاده نکنند.

وی درخصوص دعوای لفظی دایی و مایلی کهن گفت: من نمی گویم حق با چه کسی است اما برای جامعه فوتبال بحثهای این چنینی خوب نیست. آنهایی که کوچک تر هستند باید بیشتر مراعات کنند تا افراد خارج از فوتبال از این بحث ها سوءاستفاده نکنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)