دوشنبه 14 بمهن (19:26)

مرجع خبری پرسپولیس : حمید درخشان سرمربی و کاپیتان سابق پرسپولیس گفت:« به نظر من تنها راه خروج این تیم از بحران اعتماد به کادرفنی فعلی است.»/مردي كه آقاي xداريوش مصطفوي است

داریوش مصطفوی ساعتی قبل در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها از مردی نام برد که دوستانش فشار زیادی آوردند تا او به پرسپولیس بیاید. فردی که گفته بود اگر به تیم نیاید جو تیم را بر هم می زند. در میان همه پیشکسوتان پرسپولیس تنها گزینه ای که قرار بود به کادرفنی تیم اضافه شود و این اتفاق نیفتاد ، حمید درخشان است که خود روزی سرمربی پرسپولیس بوده است.
 درخشان اما پس از عدم انتخابش در کادرفنی انتقاداتی را از مربیان پرسپولیس مطرح کرد که به واکنش تند احمد عابدزاده انجامید . این مصاحبه تند و دعوا کلامی دو پیشکسوت سابق تیم کار را به جایی کشاند که امیر عابدینی لب به اعتراف بگشاید و پیشینه اختلاف این دو را بازگو کند هرچند این خاطره به قدری خارج از عرف بود که مدیر سال های دور پرسپولیس خیلی زود مصاحبه اش را تکذیب کرد.
همزمان با این اتفاقات ، نشستی هم میان عباس انصاری فرد و درخشان برگزار شد که پس از آن ، یکی از روزنامه ها نوشت درخشان ادعا کرده است ، بزودی جای پیروانی را در تیم می گیرد.
جریانی قدرتمند در رسانه ها هم تلاش زیادی کرد تا با برکناری اصغر مدیرروستا از پیکان ، درخشان را به قزوین بفرستد اما ناکام ماند.
این عطش سرمربی سابق پرسپولیس پس از مدتی حاشیه نشینی برای برگشت به فوتبال و کدهایی که داریوش مصطفوی در حرف هایش داده ، انگشت اتهام را به سوی درخشان می گرداند اما وقتی از او درباره پرسپولیس می پرسیم؛ می گوید:« من هیچ تلاش و مذاکره ای برای آمدن به تیم بزرگسالان پرسپولیس نداشتم و فقط با حاج عباس ان
صاری فرد درباره تیم های پایه حرف زده ایم. به نظر من باید به پیروانی فرصت بدهند تا او در آرامش به کارش ادامه بدهد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)