پرسپولیس نیوز : سرمربی سابق پرسپولیس گفت: به نظر می رسد فعلا همه داغ هستند و کسی با برانکو و تیمش کاری ندارد.

حمید درخشان در رابطه با تساوی پرسپولیس مقابل صبای قم اظهار داشت: من این بازی را به صورت کامل ندیدم اما فکر می کنم در اکثر صحنه های بازی پرسپولیس تیم برتر میدان بود. البته با توجه به گل زودهنگامی که صبا به ثمر رساند طبیعی بود که پرسپولیس برای نباختن در خانه خود جلوی برود. در نهایت هم یکی از موقعیت های بازیکنان پرسپولیس به گل تبدیل شد تا حداقل در این بازی که به نام هادی نوروزی در تاریخ ثبت شد، پرسپولیس نباخته باشد.

وی با اشاره به اقدااتی که هواداران و مسوولان برای یادبود هادی نوروزی پیش از بازی و هنگام برگزاری مسابقه انجام دادند، عنوان کرد: به نظر می رسد مسوولان باشگاه پرسپولیس کارهای جانبی را خیلی خوب بلد هستند و کنار زمین از توانایی بالایی برخوردار هستند اما متاسفانه نتیجه این مسابقه هم که برای هواداران مهم بود، آن طور که باید رقم نخورد. هزاران هوادار به خاطر این ورزشگاه آمده بودند که برد تیمشان را به نوروزی تقدیم کنند اما متاسفانه مثل بازی های قبلی پرسپولیس در نتیجه گیری خوب عمل نکرد.

سرمربی سابق پرسپولیس تصریح کرد: البته نباید از این موضوع بگذریم که هواداران برای کاپیتان تیمشان سنگ تمام گذاشتند و مراسم خوبی برای وی روی سکوها انجام شد که در فوتبال ایران بی سابقه بود. با این حال بازیکنان پرسپولیس باید بپذیرند که نوروزی از میان آنها رفته است. وقتی اول بازی می بینیم که محسن بنگر و برخی بازیکنان دیگر پرسپولیس اشک می ریزند این نشان می دهد که از نظر روحی برای حضور در یک مسابقه آماده نیستند. کادر فنی پرسپولیس باید این تاثیرگذاری بیرونی را روی تیمش کاهش دهد. به هر حال اتفاق تلخی رخ داده اما این موضوع نباید باعث شود که نتایج پرسپولیس پشت درگذشت هادی نورزی پنهان شود. به نظر می رسد فعلا همه داغ هستند و کسی با برانکو و تیمش کاری ندارد.

درخشان در خصوص این که دایی فصل گذشته در شرایطی بهتر از این از پرسپولیس اخراج شد، خاطرنشان کرد: دیگر ما مربیان ایرانی به این موضوع عادت کرده ایم که مربیان باشگاه ها هوای مربیان خارجی را بیشتر داشته باشند. من هم تا همین الان از برانکو حمایت کردم اما وقتی آدم متوجه این تبعیض ها می شود، به نکاتی برمی خورد که واقعا برای فوتبال ما جای تاسف دارد. شما فکر می کنید اگر حمید درخشان سرمربی این تیم بود، با او چنین برخوردی می شد. من در شرایطی از پرسپولیس کنار رفتم که نتایج خیلی بهتری از این گرفته بودم.

وی در پاسخ این سوال که ایا از نظر شما هم اکنون باید حکم برکناری برانکو صادر شود گفت: نه. من معتقدم که باید دو سه هفته دیگر به برانکو زمان بدهند. شاید بتوان هفته یازدهم که دربی برگزار می شود را آخرین فرصت برای برانکو دانست. نتیجه دربی برای هواداران بسیار مهم است. آن ها حتی حاضرند تیمشان نتیجه خوبی نگیرد اما در این بازی پیروز شود. به خاطر همین فکر می کنم در دو سه هفته آینده تکلیف برانکو با پرسپولیس مشخص شده باشد. در واقع شکست در دربی می تواند حکم برکناری برانکو را صادر کند و پیروزی در دربی می تواند فعلا او را در سمتش ابقا کند.

درخشان در خاتمه اذعان داشت: اگر من انتقادی می کنم فقط به خاطر پیشرفت پرسپولیس است. امیدوارم حمایت مدیران پرسپولیس از برانکو ادامه دار باشد. اما الان این طور حس می شود که همه خودشان را پشت درگذشت نوروزی پنهان کرده اند. وقتی می بینم هواداران داغدار کاپیتان پرسپولیس هستند، آن ها هم اشاره ای به نتایج ضعیف نمی کنند و با این شکل فکر نمی کنم مشکل پرسپولیس حل شدنی باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)