پرسپولیس نیوز : حمید درخشان به دلیل بی‌اعتنایی به گل‌محمدی شدیداً سرمربی ذوب‌آهن را ناراحت کرده اما می‌گوید منظور خاصی نداشته است.

او دیشب به سؤالات  پاسخ داد.

 

چرا بعد از بازي در حالي كه گل‌محمدي قصد داشت سمت شما بيايد، شما راهتان را كج كرديد و به رختكن رفتيد؟
به خدا قصد بي‌احترامي به آقاي گل‌محمدي را نداشتم و از طريق روزنامه شما از آقايحيي معذرت‌خواهي مي‌كنم چون به هيچ وجه ايشان را نديدم. بعد از بازي به خاطر عصبانيت ناشي از باخت و گل بدي كه دريافت كرده‌ بوديم، معده‌درد داشتم، به همين دليل به سمت رختكن رفتم چون روح و روانم به‌‌هم ريخته بود اما صرف نظر از اين حرف‌ها، من برد را به آقايحيي تبريك مي‌گويم و برايشان آرزوي موفقيت مي‌كنم.

‌ شما گفتيد گل دوم ذوب‌آهن شانسي بوده در حالي كه گل‌محمدي گفته تاكنون نشنيده كسي بگويد ضربات ايستگاهي شانسي گل مي‌شود.
ضربه ايستگاهي اگر مستقيم به گل تبديل شود مربي حريف مي‌گويد روي هنر آن بازيكن گل خورده اما گل دوم ذوب‌آهن مستقيم به ثمر نرسيد. در هر صورت فوتبال است و برد و باخت دارد.

‌ سياسي گفته مربي‌اي كه نتواند نتيجه بگيرد بايد برود، فكر نمي‌كنيد روي صحبت ايشان با شما بوده؟
ما تيم كاملي را تحويل نگرفتيم و تا آنجا كه بتوانيم تمام تلاشمان را مي‌كنيم اما در طرف ديگر تابع تصميم هستيم و هر تصميمي كه باشگاه بگيرد، تابع آن هستيم. من به جايي دل نبستم و به پرسپوليس آمدم كه كمك كنم. هيچ شكايتي هم نداريم، گفتند كار كنيد، هستيم وگرنه شكايت و گلايه‌اي هم نداريم.

‌ ‌گويا بابك حاتمي كه مدنظر شما بود در آستانه حضور در استقلال قرار گرفته، حاتمي معتقد است پرسپوليس جدي دنبال كارش نيست.
مديرعامل ما درگير بدهي‌هاي سال قبل و خرابكاري‌هاي بعضي از دوستان قبلي است در حالي كه ايشان متعهد نيست هر كسي كه بدهي‌هاي قبل را موجب شده، بدهي‌اش را بپردازد.

‌ در مورد بازي با فولاد چه صحبتي داريد؟
براي بازي با فولاد چه صحبتي مي‌توانيم داشته باشيم؟ ما كه چهل بازيكن نداريم بخواهيم صحبت خاصي انجام دهيم. الان هم مي‌بينيم مايكل اومانا در جام حذفي محروم شده و در ليگ هم محروم مي‌شود. اميد عاليشاه در ليگ محروم است اما در جام حذفي هم بازي نمي‌كند. من واقعاً نمي‌دانم در مورد چنين قانوني چه بگويم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)