پرسپولیس نیوز : حمید درخشان می‌گوید وزارت ورزش باید تکلیف پرسپولیس را به زودی مشخص کند.

پیشکسوت پرسپولیس  درباره‌ نایب قهرمانی این تیم در لیگ برتر اظهار کرد: ضمن تبریک به هواداران تیم‌مان باید بگویم که امسال با وجود این مهره‌ها انتظار بیشتری از پرسپولیس می‌رفت و حتی توقع داشتیم که قهرمانی را دو هفته زودتر جشن بگیریم اما اتفاقاتی افتاد که این امر میسر نشد. پرسپولیس در هفته‌ آخر به نایب قهرمانی رسید و توانست سهمیه بگیرد.

او ادامه داد: امیدوارم برای فصل بعد برنامه‌ریزی خوبی انجام شود که پرسپولیس هم در لیگ و هم در آسیا با قدرت ظاهر شود. این طور نباشد که مثل تیم ملی که فقط در جام‌جهانی حضور دارد پرسپولیس هم صرفا در آسیا حضور داشته باشد. از سوی دیگر قهرمانی فولاد را به مدیریت، کادر فنی و بازیکنان این تیم و همچنین مردم خونگرم اهواز تبریک می‌گویم.

درخشان درباره‌ احتمال تغییرات مدیریتی در پرسپولیس گفت: بلاتکلیفی پرسپولیس نه تنها به این باشگاه که به فوتبال ما و خود وزارت ورزش ضربه می‌زند. وزارتخانه باید تکلیف باشگاه را مشخص کند. اگر قصدشان واقعا واگذاری باشگاه است، یک اطلاعیه بدهند، پیشنهادها را بررسی و از طریق یک مزایده پرسپولیس را خصوصی کنند اما اگر نمی‌شود خودشان باشگاه را مدیریت کنند. به هر حال پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش است و اگر می‌خواهد خودش مدیریت کند، نباید وضعیت مثل امسال باشد که یک روز پول بدهد و یک روز پول ندهد و برای پول دادن هم شرایطی بگذارد.

بازیکن دهه 60 پرسپولیس در ادامه گفت: وزارتخانه به طور قطعی اعلام کند که هدفش برای آینده پرسپولیس چیست. به هر حال باشگاه باید بداند که فصل بعد چه بودجه‌ای دارد و بعد بر اساس آن اقدام به خرید بازیکنان جدید کند نه این که یک بازیکن با ندانم‌کاری بعضی افراد قیمتش به یک میلیارد تومان برسد.

درخشان با اشاره به این که مدیریت مشکل پرسپولیس نیست، گفت: در حال حاضر مساله‌ اساسی برای پرسپولیس مشکلات مالی است. در واقع پرسپولیس الان در برزخ است. نه می‌داند که تحت پوشش دولت است و نه می‌داند که باید واگذار شود. بهتر است مسئولان وزارت ورزش از همین امروز تصمیم قطعی درباره‌ آینده این باشگاه بگیرند.

او درباره‌ عملکرد فنی پرسپولیس در این دوره از رقابت‌های لیگ برترهم گفت: خط دفاع پرسپولیس نقطه قوت این تیم بود که در واقع بازیکنان ملی پوش را در اختیار داشت. البته پرسپولیس امسال در همه خطوط بازیکنان بزرگی داشت و از لحاظ نفرات چیزی کم نداشت. انتظارات از پرسپولیس زیاد بود و اگر هفته گذشته که همه چیز دست خودشان بود پیروزی مقابل راه آهن را کنترل می‌کردند کار به این جا نمی‌رسید که برای گرفتن سهمیه آسیا منتظر نتیجه نگرفتن تیم‌های دیگر باشند.

درخشان درباره ماندن یا نماندن علی دایی در پرسپولیس گفت: از الان نمی‌توانم در این‌ رابطه صحبت کنم باید اجازه دهیم تکلیف کلی باشگاه مشخص شود و بعد ببینیم که چه شرایطی به وجود می‌آید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)