چهارشنبه 14 اسفند (14:37)

مرجع خبری پرسپولیس : عضو كميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: پرسپوليس با مربي پرتغالي خود فوتبال سنتي دهه 60 را برابر مقاومت سپاسي انجام داد.

حميد درخشان تصريح كرد: پرسپوليس در ديدار با مقاومت با تفكر دفاعي به ميدان آمد؛ در حالي كه تفكر تيمي مثل پرسپوليس بايد هجومي باشد. پرسپوليس روز گذشته شرايط خوبي نداشت. اين تيم تا پشت محوطه جريمه حريف با ارائه يك فوتبال سنتي مربوط به دهه 60 حضور پيدا مي‌كرد و دل به سانتر از جناحين براي ابراهيم توره بسته بود.
وي افزود: تيمي مانند پرسپوليس كه در خانه خودش و با حمايت تماشاگرانش به ميدان مي‌رود بايد هجومي بازي كند. اين تيم در ديدارهاي گذشته نيز با تفكر دفاعي به ميدان مي‌رفت. بايد براي حضور در محوطه جريمه حريف برنامه‌ داشت.

سرمربي اسبق پرسپوليس تاكيد كرد: در ديدار با مقاومت سپاسي؛ پرسپوليس فقط به سانتر از جناحين و ضربات ابراهيم توره دل بسته بود و زماني كه اين مهاجم مهار شد تيم كارآيي خود را از دست داد. ضمن اينكه هافبك‌هاي پرسپوليس در اين مسابقه خوب بازي نكرد.
درخشان در مورد اينكه وينگادا چه تاثيري در پرسپوليس گذاشته است، يادآور شد: من معتقدم بايد حداقل 5 هفته به وينگادا مهلت بدهيم تا تاثيرش را بر تيم نشان دهد. البته اين مربي پرتغالي 4 هفته است كه تيم را در دست دارد و در اين مدت تغييرات زيادي در تيم به وجود نيامده است. اين مربي تاثير خاصي نداشته، به جز اينكه پرسپوليس محتاط‌تر و دفاعي‌تر بازي مي‌كند و شايد با ترس و لرز به ميدان مي‌آيد.
عضو كميته فني تيم پرسپوليس در مورد اينكه نظرات فني خود را به مديريت باشگاه منتقل مي‌كند يا نه، اظهار داشت: من نظرات خود را به انصاري‌فرد مي‌گويم و او اين نظرها را به كادر فني منتقل مي‌كنند.
درخشان در مورد اينكه چند درصد از نظرهاي فني او در تيم پرسپوليس اعمال شده است، عنوان كرد: به دليل مشغله زياد انصاري فرد جلسه‌ فوق‌العاده‌اي نداشته‌ايم و من نظرات فني خود را در دو سه ديدار اخير به مديرعامل باشگاه منتقل نكرده‌ام.
درخشان در مورد اينكه وينگادا مي‌تواند در پرسپوليس دوام بياورد يا نه، خاطرنشان كرد: اين مربي اگر تفكراتش را عوض كند مي‌تواند دوام بياورد در غير اين صورت در فصل آينده بايد تغييراتي در كادر فني تيم پرسپوليس به وجود آيد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)