سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه به عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا خوش‌بین است، گفت: حتم دارم این تیم با حفظ روند فعلی حتی می‌تواند به فینال آسیا صعود کند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: پرسپولیس بازی خیلی خوبی مقابل التعاون به نمایش گذاشت. این تیم نسبت به بازی قبلی خود روان‌تر و منسجم‌تر بود و توانست به آنچه استحقاقش را داشت دست یافته و سه امتیاز کامل را به دست آورد.

وی افزود: اینکه یک تیم ایرانی بتواند برابر نماینده عربستان به دو پیروزی متوالی برسد کار سختی بود که قرمزپوشان تهرانی آن را به بهترین شکل ممکن انجام دادند.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازی با الدحیل قطر برای پرسپولیس از اهمیت زیادی برخوردار است و غلبه بر این تیم می‌تواند حکم صدرنشینی شاگردان یحیی‌ گل‌محمدی را امضا کند.

درخشان تصریح کرد: پرسپولیس این توانایی و قدرت را دارد تا نماینده قطر را شکست داده و باخت دور رفت را جبران کند.

وی تاکید کرد: بازیکنان جدید پرسپولیس رفته رفته با شرایط این تیم هماهنگ شده و به طور حتم در ادامه مسابقات می‌توانند توانایی‌های فنی ‌خود را نشان دهند.

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: به پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خوش‌بین هستم و حتم دارم این تیم با حفظ روند فعلی حتی می‌تواند تا فینال این رقابت‌ها صعود کند.

تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته با برتری یک بر صفر مقابل التعاون، توانست با هفت امتیاز به صدر جدول رده‌بندی گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)