پرسپولیس نیوز :پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از عملکرد این تیم در دیدار مقابل لخویا تمجید کرد.پیشکسوت باشگاه پرسپولیس  درباره پیروزی این تیم برابر لخویا و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: پرسپولیس خیلی خوب بازی  کرد. آنها بازی منطقی و حساب شده‌ای را ارائه دادند. خط دفاع و میانی تیم برانکو عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. اگر مهاجمان این تیم دقت می‌کردند، می‌توانستند در دقایق پایانی اختلاف را به دو یا سه گل برسانند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره تاکتیک این تیم در دیدار مقابل لخویا، تصریح کرد: تاکتیک پرسپولیس این بود که نگذارد لخویا به دروازه‌اش نزدیک شود و روی ضد حملات دروازه‌ این تیم قطری را باز کند. پرسپولیس به خوبی در نیمه اول توانست دستورات برانکو را اجرا کند اما در نیمه دوم به دلیل فشار زیاد لخویا پاس‌های ضد حمله‌ای بازیکنان پرسپولیس دقیق نبود. البته این طبیعی است زیرا زمانی که تحت فشار تیم حریف هستید و تعداد بیشتری از آنها در زمین شما هستند، ناخودآگاه دقت پاس شما پایین می‌آید. مهم این بود که پرسپولیس توانست به چیزی که می‌خواهد برسد و به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

درخشان درباره تعویض‌های برانکو، بیان‌ کرد: با توجه به نیمکت پرسپولیس تعویض‌های موثری توسط برانکو صورت گرفت. به‌ هر حال بضاعت پرسپولیس همین است و بازیکنان تعویضی نیز در حد خودشان خوب بازی کردند. پرسپولیس باید به فکر تقویت تیم خود باشد و نیمکت قوی‌تری را برای حضور در مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا تدارک ببیند.

وی در پایان درباره استعفای طاهری گفت: فکر نمی‌کنم که تغییر زیادی در روند عملکردی پرسپولیس ایجاد شود. به‌ هر حال طاهری رفت و کسی که جانشین او می‌شود باید تفکرات او را ادامه‌ دهد. پرسپولیس تغییر مخصوصی نخواهد کرد به شرط این که فرد جایگزین، کاری را که طاهری شروع کرده ادامه‌ دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)