حمید درخشان سرمربی و کاپیتان اسبق پرسپولیس می‌گوید اگر واقع بینانه به شرایط دو تیم پرسپولیس و استقلال نگاه کنیم متوجه می‌شویم که سرخپوشان شرایط بهتری نسبت به آبی پوشان دارند.

حمید درخشان که سال‌ها به عنوان سرمربی و بازیکن در پرسپولیس فعالیت کرده با خبرورزشی هم صحبت شد. این گفت‌وگو را بخوانید:

نتایجی که تیم‌های سرخابی مقابل رقبای اصفهانی گرفتند چقدر می‌تواند در نتیجه دربی تاثیرگذار باشد؟
این نتایج زیاد در دربی تهران تعیین‌ کننده نیست چراکه همواره شاهد بودیم تیمی که به نظر ناهماهنگ بوده و حتی در بازی قبلی خود شکست خورده در دربی فراتر از انتظار ظاهر شده و برد خوبی هم کسب کرده است. البته پرسپولیس در اصفهان خیلی خوب بازی کرد و انصافا می‌توانست برنده از میدان خارج شود اما بازی استقلال مقابل ذوب‌آهن چنگی به دل نزد و به نظرم آبی‌پوشان حرفی برای گفتن نداشتند. روی هم رفته می‌خواهم بگویم پرسپولیس روی کاغذ شرایط بهتری نسبت به استقلال دارد اما این تمام ماجرا نیست.

پیش بینی شما از نتیجه بازی روز جمعه چیست؟
من فکر می‌کنم پرسپولیس با دو گل استقلال را شکست دهد و شانس برد پرسپولیس را بیشتر می‌دانم اما به هر حال نمی‌شود قاطعانه نتیجه‌ای را پیش بینی کرد.

این که هواداران نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند و دربی را تماشا کنند چقدر می‌تواند روی بازی تاثیر بگذارد؟
فوتبال بدون تماشاگر و هوادار معنی ندارد و شرایط دربی هم به همین منوال خواهد بود به نظرم اگر هواداران می‌توانستند به ورزشگاه بروند و کرونا زندگی مردم را مختل نکرده بود اوج هیجان با حضور مردم در ورزشگاه‌ها به فوتبال برمی‌گشت و امیدوارم هرچه زودتر شر این ویروس منحوس از سر مردم دنیا کم شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)