پرسپولیس نیوز : پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است که نباید فقط روی مسی تمرکز داشت چون آرژانتین تیم صاحب سبکی است.

حمید درخشان در مورد مشخص شدن گروه ایران در جام جهانی 2014 گفت: فرقی نمی‌کرد که در چه گروهی باشیم. در جام جهانی هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد چون همه با قدرت کامل به این مسابقات می‌‌آیند. واقعاً در جام جهانی نباید دنبال شانس باشیم.

وی در خصوص تقابل احتمالی لیونل مسی با مدافعان تیم ملی ایران، اظهار داشت: نباید دنبال مسی باشیم، چون آرژانتین در زمینه فوتبال کشور صاحب سبکی است. اصلاً شاید در آن بازی مسی مصدوم شد. یعنی اگر او نباشد ما آرژانتین را شکست می‌دهیم؟ باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم تا چه با مسی و چه بدون مسی مقابل آرژانتین بازی خوبی ارائه بدهیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا ایران می‌تواند در جام جهانی، بوسنی را شکست دهد، عنوان کرد: واقعاً توقع دارید بوسنی را شکست بدهیم؟ اگر در دوران برانکو این تیم را بردیم به خاطر این بود که آن زمان با این تیم بده، بستان داشتیم. شما ببینید این تیم چطور به جام جهانی صعود کرده است؟. البته بوسنی نسبت به دیگر تیم‌های اروپایی حریف ساده‌تری است.

درخشان ادامه داد: در مورد نیجریه هم چنین مسئله‌ای صدق می‌کند. آفریقایی‌ها همیشه قدرت خاصی دارند و اگر زمانی مغلوب اروپایی‌ها می‌شوند به خاطر این است که از نظر تاکتیکی کم می‌آورند.

وی تصریح کرد: در مجموع کارمان در جام جهانی سخت است. نباید خودمان را گول بزنیم. اگر تدارک خوبی نداشته باشیم در جام جهانی به مشکل می‌خوریم.

کاپیتان پیشین پرسپولیس در واکشن به مشکلی که برای بهزاد غلامپور در پرسپولیس پیش آمده و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس صراحتاً اعلام کرده که استقلالی است، گفت: این اظهار نظر بهزاد کار راخراب کرده است. تماشاگران پرسپولیس روی تیم‌شان تعصب فراوانی دارند. امیدوارم این مسئله با خیر و خوشی تمام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)