مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از علی دایی سرمربی سرخپوشان پایتخت خواست پژمان نوری بازیکن سابق این تیم و هافبک فصل گذشته ملوان را به پرسپولیس بازگرداند.

 

پژمان نوري از جمله بازيكناني است كه فعلاً تصميمي براي فصل آينده خود نگرفته. عده‌اي معتقدند نوري در حال بررسي پيشنهاد باشگاه استقلال است و به همين زودي‌ها پيراهن آبي را بر تن خواهد كرد. از سويي ديگر مسوولان پرسپوليس هم علاقه‌مندند تا نوري را به تيم خود برگردانند.

 

كاشاني در تلاش است تا نظر دايي را نسبت به پژمان تغيير دهد. جز كاشاني، كريم باقري هم بي‌ميل نيست بار ديگر پژمان به پرسپوليس برگردد. در همين زمينه شنيده مي‌شود كريم باقري در صحبت‌هاي خود با دايي به او پيشنهاد داده تا پژمان را به پرسپوليس برگرداند.

 

به نظر مي‌رسد پيشنهاد باقري در كنار اصرار حبيب كاشاني در نهايت باعث شود تا دايي از مواضع قبلي خود كه البته فني نيست كوتاه آمده و سند بازگشت پژمان به پرسپوليس را امضا كند.

 

نوري و باقري در زمان حضور پژمان در پرسپوليس روابط حسنه‌اي با هم داشتند و به نظر مي‌رسد همين مساله دليلي شود براي بازگشت نوري به تركيب پرسپوليس. نوري هم فعلاً از قبول پيشنهادهاي ديگر خود دست نگه داشته تا تكليف حضورش در پرسپوليس مشخص شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)