مرجع خبری پرسپولیس : تعدادي از تماشاگران پرسپوليس هنگام گفت‌وگو با سرپرست باشگاه، خواهان بازگشت علي كريمي به پرسپوليس شدند.

 

علي دايي، سرمربي پرسپوليس در چند نوبت به بازي خطرناك بازيكنان مس كرمان، به خصوص مهرداد پولادي، هافبك اين تيم به داور مسابقه اعتراض كرد و در همين زمينه با داور چهارم نيز به صحبت كرد.

 

* بازيكنان پرسپوليس و مس كرمان از آنجايي‌كه قبل از آغاز اين ديدار در يك هتل مستقر بودند دقايقي از ديدار تيم‌هاي استقلال و شاهين بوشهر را در هتل به صورت دسته‌جمعي با يكديگر تماشا كردند.

 

* سكوبرت، مدافع پرسپوليس پس از دو خطايي كه روي آن انجام شد در ادامه كار لنگان لنگان به كار ادامه داد.
* تصويربرداران بلاتكليفي كه براي حضور در كنار زمين دچار مشكل شده بودند دست به دامان سايت فيفا شدند. آنها با گرفتن پرينت آئين‌نامه نحوه برخورد با خبرنگاران در ورزشگاه‌ها را به مسئولان مربوطه نشان دادند. با همين پرينت مشكل تعدادي از تصويرداران حل شد و آنها توانستند فعاليت هاي رسانه اي خود را انجام دهند و تعدادي هم به جايگاه ويژه برگشتند.

 

* حبيب كاشاني، سرپرست باشگاه پرسپوليس به همراه پايان رفعت و برادر علي دايي و نژاد زماني، مديرعامل باشگاه مس كرمان از جايگاه ويژه اين ديدار را تماشا كردند.

* مرفاوي در چندين نوبت به تصميم هاي كامراني فر، كمك داور اول مسابقه اعتراض كرد.

* بين دو نيمه بازيكنان مس به قصد اعتراض به سمت عليرضا فغاني، داور مسابقه رفتند كه الهامي بازيكنان تيمش را از اين كار برحذر داشت و آنها را از سمت داور دور كرد.

* حبيب كاشاني در بين دو نيمه در بين هواداران حاضر و براي آنها صحبت كرد. هواداران از كاشاني مي‌خواستند علي كريمي را براي فصل آينده به اين تيم بازگرداند و كاشاني نيز از آنها درخواست كرد تا با صبر وحوصله پرسپوليس را با جديت حمايت كنند، چرا كه او اعتقاد داشت با حمايت هواداران پرسپوليس اين تيم در هر سه جام مي‌تواند اتفاقاتي را رقم بزند.
در ادامه همين صحبت ها تعدادي از هواداران از كاشاني سوال كردند كه آيا دايي فصل بعد در پرسپوليس حضور خواهد داشت يا خير؟ كه سرپرست باشگاه پاسخي به اين سوال نداد.

* محمود خوردبين، سرپرست تيم پرسپوليس در دقايق ابتدايي نيمه دوم به مدت 5 دقيقه با ناظر داوري در مورد خطايي كه روي بازيكن پرسپوليس رخ داد به صحبت پرداخت و به وي اعتراض كرد.

* سپهر حيدري در دقايق آغازين نيمه دوم به شدت مصدوم شد و شدت مصدوميت به حدي بود كه دايي مجبور شد او را تعويض كند.

* حيدري  از زمين مسابقه بيرون آورده شد و در حالي‌كه از كنار زمين گريه‌كنان بازي را تماشا مي‌كرد. وي منتظر آمبولانس بود كه اين اتفاق پس از 15 دقيقه عملي شد و سرانجام آمبولانس به ورزشگاه آمد تا حيدري را راهي بيمارستان كند.

* نكته قال توجه اينكه آمبولانس با چند بار دور زدن در محوطه ورزشگاه آزادي سرانجام راهي بيمارستان شد.

* تصويربرداراني كه بلاتكليف در جايگاه خبرنگاران باقي مانده بودند خواستار تحريم كنفرانس پس از بازي شدند.

* 2 دستيار خارجي كي‌روش در بين دو نيمه به ورزشگاه آمده و از جايگاه ويژه بازي را به تماشا نشستند.

* هواداران پرسپوليس با شعار دايي ما گل مي‌خواهيم از سرمربي تيمشان خواستار حضور در زمين شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)