مرجع خبری پرسپولیس : محمد نصرتي از مردم ايران خواست به خاطر سابقه بي‌حاشيه‌اش در طول سال‌هاي فعاليت ورزشي خود، او را مورد لطف و بخشش قرار دهند.

 

محمد نصرتي مدافع تيم فوتبال پرسپوليس همزمان با عيد قربان، با ارسال نامه‌اي از مردم و جامعه فوتبال تقاضا كرد كه او را مورد بخشش خود قرار دهند. متن اين نامه به اين شرح است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

 

 

با سلام و تبريك عيد سعيد قربان به مردم شريف ايران

از اينكه مي‌بينم متعاقب يك دهه تلاش و فعاليت صادقانه در فوتبال كشور همراه ديگر اعضاي جامعه فوتبالي بر اثر يك اتفاق، كه هيچ گونه پيش‌زمينه و قصد قبلي در آن نبود و صرفا بر اثر حركت غير ارادي صورت پذيرفته است موجبات كدورت و ناراحتي شما را فراهم نمو‌ده‌ام از همه شما پوزش خواسته و به اميد بزرگواري شما و به پاس سابقه بي‌حاشيه در اين سال‌هاي فعاليت ورزشي درخواست دارم اينجانب را مورد لطف و بخشش قرار دهيد تا بتوانم همانند گذشته در كنارتان براي تعالي و شكوفايي فوتبال كشورم كوشش مضاعف نموده و سعي نمايم همچون گذشته همان گونه باشم كه از يك بازيكن ملي‌پوش انتظار مي‌رود.

 

خدايي كه بيناترين و شنواترين است مي‌داند رفتاري كه من مرتكب شدم آگاهانه و ارادي نبوده است. وضعيت 5 ماه اخير تيم ما را ببينيد و فشارهاي رواني حاكم بر ذهن‌مان را. در اين شرايط گل زدن و بردن براي ما فراتر از يك اتفاق معمولي است و موجب بي‌اختياري ذهني و رفتاري شده و شوك رواني را پديد آورده است. اما اين هم موجب نمي‌شود تا شرمساري خويش را از مديران باشگاه، پيشكسوتان، طرفداران فرهيخته پرسپوليس و جامعه فوتبال به خاطر وقوع اين حركت غير ارادي اعلام نكنم.

 

همچنين از اينكه ترويج دهندگان منكر صورت پذيرفته از اين اتفاق به عنوان حربه‌اي عليه فرهنگ كشورم يا فوتبال و بازيكنان آن سوء استفاده كردند، اظهار تاسف مي‌نمايم و در نهايت در روز عيد سعيد قربان از محضر خداوند بزرگ، طلب استمداد مي‌كنم.

با تشكر

محمد نصرتي

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)