پرسپولیس نیوز : مدیران عامل 16 باشگاه لیگ برتری با انتشار بیانیه‌ای خواستار ملاقات با رییس سازمان صدا و سیما شدند.

مدیران عامل 16 باشگاه لیگ برتری در پایان نشست هم اندیشی خود بیانیه‌ای را منتشر کردند که به امضای 16 مدیرعامل و اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال رسید.

بر این اساس مدیران باشگاه‌های لیگ برتری خواستار ملاقات با رییس سازمان صدا و سیما شدند تا درباره حق پخش تلویزیونی لیگ برتر صحبت کنند.

بیاینه مدیران باشگاه‌ها به این شرح است:

بسمه تعالی

مجموعه مدیران عامل باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال کشور، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پیرو درخواست‌های قبلی به جناب آقای مهندس ضرغامی، رییس محترم صدا و سیما در بیانیه‌ای مشترک خواستار ملاقات جمعی شدند و در خصوص انعقاد قرارداد حق پخش مسابقات لیگ برتر فصل 93- 94 به حقوق خود دست یابند.

در این بیانیه مشترک که با امضای مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال کشور منتشر شده است، اعضا تصمیم گرفتند با توجه به این که باشگاه‌ها در تنظیم بودجه سال جاری 50 درصد از هزینه‌های خود با عنایت به الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا بر اساس دریافت حق سهم قرارداد پخش تلویزیون و تبلیغات محیطی پیش‌بینی نموده‌اند و همچنین برای پیشگیری از ورشکستگی کلی باشگاه‌ها در صورت عدم توافق در قرارداد حق پخش تلویزیونی علی‌رغم مکاتبات و مذاکرات مکرر با آن سازمان ناگزیر خواهند بود از ورود دوربین های صدا و سیما به ورزشگاه‌های محل برگزاری مسابقات از روز یکشنبه مورخ 93/6/2 جلوگیری به عمل آورند.

امضا کنندگان این بیانیه 16 مدیرعامل باشگاه‌های لیگ برتری به همراه علی کفاشیان، مهدی تاج، شهاب الدین عزیزی خادم، همایون بهاروند و فریدون اصفهانیان بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)