رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در تماس تلفنی با وزیر ورزش خواستار رسیدگی به مشکلات مدیریتی این باشگاه شد.

به نقل از تسنیم، شرایط نابسامان مدیریتی باشگاه پرسپولیس در فاصله کمتر از دو مانده تا فینال لیگ قهرمانان آسیا باعث شد، فداحسین مالکی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، عضو فراکسیون ورزش و رئیس اسبق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، شب گذشته طی تماس تلفنی با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان وضعیت باشگاه پرسپولیس را مورد بحث و تبادل نظر قرار دهند.

در این گفت‌وگوی طولانی مشکلات، کمبودهای مالی، و تغییر پی در پی مدیریت و عدم استفاده از پیشکسوتان خوشنام و مدیران خبره در هیئت مدیره مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

مالکی در این ارتباط گفت: به عنوان کسی که سال‌ها عضو این خانواده بزرگ بوده‌ام نسبت به مشکلات پرسپولیس که باعث نگرانی هواداران این تیم شده خود را ملزم به پیگیری مطالبات مردم می‌دانم. از طرفی با توجه به اینکه پرسپولیس که در آسیا اعتبار خوبی برای ایران کسب کرده و به عنوان نماینده فوتبال کشور در آستانه ورود به فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و از نظر روانی نباید دغدغه‌ای متوجه بازیکنان و کادر فنی تیم وجود داشته باشد. از این‌رو از سلطانی‌فر درخواست شد با تصمیم عاجل و منطقی بر اساس خواسته بزرگان و هواداران این باشگاه پرطرفدار به دغدغه‌ها و حواشی موجود پایان داده شود.

مالکی ادامه داد: وزیر محترم ورزش برخی مشکلات موجود را پذیرفت و مقرر شد با تشکیل کمیته‌ای از صاحب نظران ظرف چند روز آینده نسبت به تعیین مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره از افراد کاربلد و مقبول اقدام لازم به عمل آید.

رئیس اسبق هیئت مدیره پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: به پیشنهاد سلطانی‌فر مقرر شد، طی روزهای آینده و به صورت فوری نیز جلسه‌ای در این خصوص فی مابین گذاشته شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)