پرپسولیس نیوز : پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درمان صادقیان ادامه دارد ولی تمرینات را از دست نمی‌دهد. نوروزی هم هفته بعد آرام آرام شروع می‌کند.

دکتر حقیقت در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: در حال حاضر از نظر پزشکی با مشکل خاصی روبرو نیستیم. پیام صادقیان در تمرینات حاضر است، البته هنوز از ناحیه عضله شکم دچار التهاب است که اقدامات درمانی و فیزیوتراپی را روی او انجام می‌دهیم تا دوران مهم بدنسازی را از دست ندهد.

وی ادامه داد: در مورد رضا نوروزی هم ترجیح دادیم چند روز دیگر استراحت کند. انتظار داریم او از هفته آینده که به تیم ملحق می‌شود، تمرینات را شروع کند. البته طبیعی است که فشار تمریناتش آرام آرام بالا برود.

پزشک پرسپولیس درباره نتایج تست پزشکی انجام شده، خاطرنشان کرد: از 14 بازیکن آزمایش‌های کامل پزشکی گرفته شد که نتیجه آن تا چند روز دیگر به دست ما می‌رسد. البته انتظار نداریم مشکلی وجود داشته باشد. ملی‌پوشان و بازیکنان جدیدی که به تیم ملحق می‌شوند نیز در مرحله بعدی تحت آزمایشات قرار می‌گیرند و مجوز پزشکی حضور برتر هم بر اساس گزارش پزشکی صادر خواهد شد.

وی درباره وضعیت کادر پزشکی در فصل آینده تصریح کرد: در حال حاضر مانند سال گذشته یک تیم شش نفره هستیم. یک پزشک، یک فیزیوتراپ و چهار ماساژور کنار تیم حضور دارند. در این فصل با توجه به حضور در جام قهرمانان با تعداد بازی‌های بیشتری روبرو هستیم که این مساله انجام برنامه‌ریزی ویژه را اجتناب ناپذیر می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)