پرسپولیس نیوز : دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت:در چند وقت اخير مصاحبه هايي كه از قول من منتشر مي شود خيالي بوده چرا كه من گفت وگويي با خبرنگاري نداشته ام.

رضا محمدي روز يكشنبه  افزود: از شرايطي كه در پرسپوليس دارم راضي نسيتم اما درتلاشم در تمرين ها نگاه كادر فني را نسبت به خودم تغييردهم تا بتوانم در درون دروازه قرار بگيرم.
وي اظهار كرد: از قول من مصاحبه هايي كار شده بود كه مي خواهم از پرسپوليس در نيم فصل جدا شوم اما من چند مدتي است با هيچ رسانه اي مصاحبه نداشته ام و اين اخبار كذب محض است.
وي در خصوص اينكه نيم فصل به ذوب آهن خواهد رفت،گفت: قبل از شروع فصل لوكا بوناچيچ سرمربي ذوب آهن با من تماس گرفت و خواهان حضور من در اين تيم شد اما در پرسپوليس ماندم ، ذوب آهن دروازه بان خارجي خوبي جذب كرده است.
محمدي در خصوص شرايط پرسپوليس بعد از شكست مقابل سپاهان گفت:تيم خوبي داريم و به طور قطع با يك شكست كه با اتفاقات داوري همراه بود تيم شرايط خوب خودش را از دست نخواهد داد.
وي ادامه داد: در تمرين هاي ديروز و همچنين امروز كادر فني با توجه به خستگي بازيكنان ريكاوري را براي بازيكنان در نظر گرفت تا براي ديدار روز پنجشنبه مقابل فجر به آمادگي كامل دست يابد.
محمدي گفت: بازيكنان و كادر فني اتفاقات ديدار با سپاهان را فراموش كرده اند و اميدواريم با شكست فجر و كسب سه امتياز بار ديگر به صدر جدول نزديك شويم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)