رییس پیشین کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت:.وقتی با مدیران بخش خصوصی در این فوتسال آنگونه رفتار شد،قطعا باید انتظار این روزها را می کشیدیم که فوتسال تنها و یتیم شود.

اوج ،صادق درودگر درباره حذف تیم ملی فوتسال از جام جهانی تایلند اظهار داشت:من شرایط خوبی برای حرف زدن ندارم و به دلیل سردرد شدید کوتاه و مختصر صحبت می کنم.از دید من ،دلیل این ناکامی تنگ نظری و خودمحوری است.دلیلش این است که از همه سرمایه فوتبال استفاده نمی کنیم.فکر می کنیم اینجا ملک شخصی مان است و هر کاری می خواهیم انجام می دهیم.

وی ادامه داد:حسین شمس را داریم ،می رویم خسوس را می آوریم.سید مهدی ابطحی را داریم،می رویم خسوس می آوریم.دادمان را کجا بزنیم؟مصطفی نطری را اول خط می زنیم و بعد دوباره می آوریم.تیم را بر هم ریختیم و نتیجه اش را دیدیم.

درودگر تاکید کرد:قبل از بازی ها،10 بار مصاحبه کردم و خواستم تا آقایان از مواضعشان کوتاه بیایند و اجازه بدهند شایسته ها در تیم ملی بازی کنند.اگر وحید شمسایی بود،ما اینگونه مفتضحانه به کلمبیا می باختیم؟چه کسی این تیم را جمع کرد و اجازه نداد شایسته ها در تیم ایران حضور داشته باشند؟

وی افزود:وقتی قرعه کشی مسابقات انجام شد،آقایان فکر کردند که تمام است و تیم ایران تا فینال می رود.گفتند چرا شمسایی و شمس را بیاوریم؟اینچنین با تنگ نظری تیم شایسته مان را به این روز انداختند.

درودگر در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می کند عباس ترابیان و علی صانعی به دلیل این باخت باید استفعا بدهند عنوان کرد:اینجا کره و ژاپن نیست که به خاطر یک ساعت رفتن برق،مسولش استعفا بدهد.آقایان می مانند .با پر رویی می مانند.من برای ترابیان و صانعی متاسفم.از دید من تیم شهید منصوری می توانست کلمبیا را شکست بدهد،آن وقت تیم ملی ما مقابل این تیم شکست خورد.

وی افزود:خانه از پای بست ویران است،خواجه در نقش ایوان است.فوتبال ما همین است.غیر از علی دوستی مهر که واقعا زحمتکش است،هیچ کار مثبتی در این فوتبال رخ نمی دهد و آن وقت می گوییم چرا مردم از این فوتبال دور شده اند.وقتی با مدیران بخش خصوصی در این فوتسال آنگونه رفتار شد،قطعا باید انتظار این روزها را می کشیدیم که فوتسال تنها و یتیم شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)