عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: نظام اقتصادی فوتبال ایران ورشکسته است و هیچ باشگاهی تراز مالی مثبتی ندارد، بنابراین مربیانی مثل کالدرون و استراماچونی به فوتبال ایران بر نمی‌گردند.

صادق درودگر در گفت‌و‌گو با فارس، در خصوص اظهار نظر هوشنگ نصیرزاده مبنی بر اینکه استراماچونی و کالدرون می‌توانند به فوتبال ایران برگردند اظهار داشت: تصور من این است که آقای نصیرزاده می‌خواسته در مورد مساله‌ای مثال بزند. این مربیان قطعا به فوتبال ایران بر نمی‌گردند چون از نظر بررسی معضلات و مشکلات فوتبال به جایی رسیده‌ایم که پرونده‌های زیادی در فیفا داریم.

وی افزود: متاسفانه شرایط به شکلی است که فیفا بدون اینکه دفاعیات فوتبال ایران را بشنود آرای خود را علیه باشگاه‌ها صادر می‌کند چون مرتب از طرف استقلال، پرسپولیس، ملوان و خیلی دیگر از باشگاه‌های فوتبال ایران در آنجا پرونده صادر می‌شود.خیلی مواقع ما ادله و مدارکی داشتیم که در ظاهر نشان می‌داد حق با باشگاه‌های ایران است اما آرا هرگز به سود ما صادر نشده است.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ خاطرنشان کرد: وقتی یک بازیکن خارجی به فوتبال ایران می‌آید و ۶۰۰-۷۰۰ هزار دلار پول می‌گیرد طبیعی است که بازیکنان ایرانی هم ارقام خود را بالا می‌برند و مطالبه می‌کنند. نظام اقتصادی فوتبال ایران ورشکسته است و هیچ باشگاهی تراز مالی مثبتی ندارد.

درودگر تاکید کرد: متاسفانه هر روز می‌شنویم که می‌گویند فوتبال را تعطیل کنید، اینگونه صحبت‌های شعار است، چرا باید فوتبال تعطیل شود؟ بهتر است رویه را تغییر بدهیم و اگر اشکالی وجود دارد آن را برطرف کنیم. در مجموع حضور مربی و بازیکن خارجی در فوتبال ایران ممنوع است چون باید از نظر اقتصادی مقابل ضرر ایستاد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)