مدیرعامل باشگاه ملوان در واکنش به خبر پرداخت پول رضایتنامه خلعتبری از سوی حسین هدایتی، اظهار داشت: اگر او بخواهد این کار را انجام دهد ابتدا پول ملوان را پرداخت می‌کند.

به گزارش تسنیم ، صادق درودگر در واکنش به خبر پرداخت پول رضایتنامه محمدرضا خلعتبری به باشگاه عجمان امارات توسط حسین هدایتی گفت: اگر ایشان بخواهد این کار را انجام دهد مطمئنا ابتدا پول ملوان را می‌دهد. نمی‌دانم این خبر چقدر صحت دارد و نمی‌توانم بگویم صددرصد صحیح است اما آقای هدایتی مسلما خلف وعده نمی‌کند.

وی ادامه داد: روز گذشته هدایتی 300 میلیون تومان به ما پرداخت کرد که ما آن را به حساب بازیکنان ملوان ریختیم و قرار است امروز هم بخش دیگری از طلب یک و نیم میلیاردی ملوان پرداخت شود. باز هم اعلام می‌کنم با توجه به شناختی که از هدایتی دارم می‌دانم پرداخت پول ملوان در اولویت ایشان است.

مدیرعامل باشگاه ملوان در مورد لغو اردوی تیم ملی در پرتغال و تغییر برنامه‌های لیگ عنوان کرد: الان دیگر برای اینکه بدانیم چه زمانی بازی داریم باید با منجمان و رمالان صحبت کنیم چون واقعا نمی‌شود پیش‌بینی کرد چه زمانی به میدان می‌رویم. احتمالا دعانویس باید به ما بگوید تاریخ بازی‌هایمان چه زمانی است تا ما به مربی تیممان اعلام کنیم.

درودگر گفت: اینکه تیم ها بدانند فاصله زمانی بازی‌هایشان چقدر است بد نیست اما متاسفانه بی‌برنامگی به فوتبال ما ضربه می‌زند. سال گذشته یک نوع بی‌برنامگی داشتیم امسال هم یک نوع دیگر.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)