پرسپولیس نیوز: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با شهباززاده صحبت کرده‌ایم و حالا خودش باید مقصدش را انتخاب کند.

رضا درویش در حاشیه مراسم افتتاحیه مجموعه ورزشی سیدجلال حسینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حسینی یادگار و از زحمت کشان پرسپولیس است و کار ارزنده‌ای انجام دادند و کار پرتلاشی است که در این روزها کسی در ورزش سرمایه‌گذاری کند. در این روزها همه به دنبال سرمایه‌گذاری در بازار سودآور خوب هستند ولی وی در ورزش سرمایه‌گذاری کرد. باید به مردم این منطقه و اداره کل منطقه تبریک بگویم که یک مدیر خوب اداره این مجموعه را به عهده می‌گیرد و خانواده‌ها با اطمینان خاطر فرزندان خود را برای آموزش به به این مجموعه می ‌فرستند.

رضا درویش در پاسخ به این سؤال که برنامه‌ای برای توسعه زیرساخت‌های باشگاه پرسپولیس دارد، گفت: ما برنامه‌ای داریم که در حال کار هستیم و بررسی می‌کنیم و باید طرح را با بودجه‌ای مناسب تلفیق کنیم. ما ورزشگاه‌های درفشی‌فر، شهیدکاظمی و شهدای گمنام را در اختیار داریم تا بتوانیم با کارایی بیشتری در خدمت مردم باشیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد شکایت شهرخودرو و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: توافق‌هایی از قبل باهم داشتیم. علت این مساله چیست را نمی‌دانم، ما توافق کرده‌ بودیم که به چه شکل پول را پرداخت کنیم و امروز بدون اینکه بدانیم پنجره بسته شده بیش از یک میلیارد تومان به حساب‌شان پول واریز کردیم. مابقی هم مشکلی نیست و پرداخت می‌کنیم و اسناد هم می‌دهیم.

درویش در مورد وضعیت رامین رضائیان گفت: بحثی پیرامونش نداشته‌ایم.

وی در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه یحیی گل‌محمدی با حضور او موافق است یا نه گفت: هنوز نفراتی که باید جدا شوند را اعلام نکرده‌اند. وی هنوز نام هیچ بازیکنی را به ما اعلام نکرده‌ است.

درویش در پاسخ به این سؤال که «چند بازیکن پرسپولیس با شرکت آرکا قرارداد دارند؟»، گفت: از من می‌پرسید؟ از بازیکنان باید بپرسید. اصلاً چی هست و این شرکت برای چه کسی است؟ این مسائل ربطی به این حرف‌ها ندارد. شایعه را می‌توان درست کرد و گفتن این شایعه درست نیست و می‌شود گفت شما دست در جیب کسی کردید، صرف گفتن درست نیست و باید شواهدی باشد که به اثبات برسد. عده‌ای دوست ندارند که این حالت همدلی که در پرسپولیس به وجود آمده است، تداوم داشته باشد و اینکه بخواهند برای پرسپولیس حاشیه درست کنند زیرا تیم ما یکدل و یکصدا شده است و دنبال مستمسک بیخودی هستند تا چیزی از آن دربیاورند.

وی در مورد وضعیت کارگزار پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود فقط 50 درصد پرداخت می‌کند و آیا شما با این کارگزار ادامه می‌دهید، اظهار داشت: 50 درصد هم نیست، خیلی کمتر از آن است. باید بنشینیم و صحبت کنیم. این کار حقوقی است و نمی‌توان گفت یکباره فسخ شود. بندهایی در قرارداد وجود دارد. حدود 10 میلیارد از این قرارداد محقق شده است. باید با تیم حقوقی خوب قرارداد خوبی تنظیم شود و بتوانیم این قرارداد را به سطح خوبی برسانیم که هزینه‌ای از ما را پوشش بدهد که ادامه بدهیم.

درویش در مورد اینکه چقدر از این قرارداد به باشگاه پرداخت شده؛ 100 میلیارد تومان یا کمتر گفت: تاکنون از این قراداد 10 میلیارد نصیب باشگاه شده است. بقیه پول جاهای دیگر رفته است. یکسری هزینه‌ها بوده که باید پرداخت می‌کردند که ربطی به باشگاه نداشته است.

وی افزود: به این راحتی که نمی شود که فسخ کرد و بندهایی وجود دارد که باید مذاکره کنیم. با یک تیم حقوقی خوب درحال مذاکره هستیم تا قرارداد را به سطح خوبی برسانیم تا بخش خوبی از هزینه های ما را پوشش دهد و اگر نشود دنبال فسخ می رویم.

درویش درباره اینکه آقای صدری خیلی از قرارداد کارگزار دفاع می کرد گفت: مثل این می‌ماند بگوید یک نفر ساختمان ساخته که باید از خودش بپرسید از چه چیزی دفاع می کند. یکسری هزینه‌ها باید پرداخت می‌شد که ربطی به باشگاه نداشت و کلا 10 – 15 میلیارد تومان گیر باشگاه آمده.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره طلب قرارداد شجاع خلیل‌زاده گفت: همه این کارها توسط گروه حقوقی باشگاه پیگیری می‌شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت سجاد شهباززاده و اینکه باشگاه استقلال هم به دنبال جذب او افتاده گفت: سوال یک باشگاه دیگر را از من می‌پرسید؟! این بازیکن با ما هم صحبت داشته ولی خودش باید انتخاب کند کجا برود.

وی درباره اینکه دو نفر از اعضای کادر فنی پرسپولیس جدا شده‌اند، تصریح کرد: هنوز از سوی سرمربی تیم این موضوع به ما اعلام نشده است. گل‌محمدی باید به ما اعلام کند که این دوستان از تیم کنار رفتند و نفرات جدید اعلام شوند. همانطور که بازیکن اختیار دارد جدا شود، مربی هم اختیار دارد و ‌می‌تواند برود. این عزیزان در تیم ما زحمت کشیدند و قدردان زحمات‌شان هستیم.

درویش در واکنش به اینکه اینستاگرام باشگاه پست خداحافظی با فنایی و رحیم پور گذاشته گفت: به ما چیزی اعلام نکردند. آنها مختار هستند که بروند همان طور که بازیکن اختیار دارد برود این طور نیست که بگوییم مربیان چون اینجا هستند تا ابد باید آنها را حصر کنیم و بمانند. ایشان تمایل دارد برود و قدردارن زحمات آنها تا امروز هستیم.

درویش در مورد مذاکره با ولیسیانی مدافع سپاهان عنوان کرد: هنوز با ایشان صحبت نکرده‌ایم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)