مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه نباید حرمت ترابی مقابل نساجی شکسته می‌شد و باید با این موضوع برخورد شود.

رضا درویش جمعه شب در گفت و گوی تلویزیونی در مورد نقل و انتقالات نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: به جز آقای آل‌کثیر، آقای گل‌محمدی لیستی به ما نداده و زمانی که به بدهند، حتما باشگاه به دنبال برآورده کردن خواسته‌های ایشان است. در نقل و انتقالات سرمربی باید نظر بدهد که رییس کادرفنی است. اگر ایشان خواسته داشته باشد، ما به دنبال رفع نیاز هستیم. ما جوانان با آتیه و پرامیدی داریم که در رده‌های سنی حضور دارند و می‌توانند آینده پرسپولیس باشند. البته در هفته‌های گذشته دو بازیکن جوان ما آقای فهیم و خدادادی دچار مصدومیت شدند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد مدت قراردادی عیسی آل‌کثیر اضافه کرد: فعلا توافق تا پایان فصل است و پس از آن اگر کادرفنی و خود بازیکن تمایل داشتند این قرارداد را تمدید خواهیم کرد.

وی در مورد قرارداد ۵۰۰ میلیونی محمد عمری افزود: قیمت قرارداد ایشان در ذهنم نیست اما او از تیم پایه آمده است. اگر شما بازیکنان پایه ما را رصد کنید، قطعا آنها قرارداد آنچنانی ندارند. عملکرد ایشان خوب است و قراردادشان هم مورد بررسی قرار خواهد گرفت. اما امتیازات دیگری برای او قائل هستیم و امیدوارم این درخشش تداوم داشته باشد. چهره شدن یک بازیکن جوان یک چیزی است و تداوم آن مسئله دیگری است.

درویش در مورد پیشنهاد باشگاه پرتغالی برای جذب مهدی عبدی تاکید کرد: تا امروز درخواستی نیامده و بیشتر این اخبار برای فضای مجازی است. تا کنون چنین چیزی نبوده است.

درویش در مورد احتمال جدایی برخی بازیکنان گفت: تا امروز بازیکنی درخواست جدایی نداده است. اگر بنا باشد باید به کادرفنی مراجعه کنند و تا امروز مراجعه کننده نداشتیم.

او درباره اینکه یحیی گل محمدی گفته برای نیم فصل نمی شود روی دیاباته حساب کرد و خرید مهاجم برای جایگزین لوکادیا گفت: حتما پیگیری خواهیم کرد مهاجم مدنظر ایشان را جذب کنیم.

وی در مورد وضعیت شیخ دیاباته گفت: او یکی دو بازی به ما کمک کرد و در بازی دوستانه‌ای که خوب بازی کرد مصدوم شد. فکر می‌کنم اگر اوضاع خوب پیش برود از این هفته تمریناتش را با تیم آغاز می‌کند و اگر مربی صلاح بداند از او استفاده می‌کند.

مدیرعامل پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا بندی در قرارداد دیاباته بابت کسر قرارداد به علت مصدومیت‌های او وجود دارد یا خیر، خاطر نشان کرد: این بند برای مصدومیت قبل از پیوستن به تیم است و اگر بازیکنی در جریان بازی یا تمرین برای تیم مصدوم شود شامل جریمه نمی شود.

وی در مورد اینکه آیا تعداد بازی دیاباته در میزان دریافتی او تاثیر دارد گفت: مبلغ قرارداد پایه او مشخص است اما یک بازیکن ممکن است بندی در قرارداد داشته باشد و شاید بازیکن کمتر بازی کند از پاداش محروم می‌شود. ما یک قیمت پایه برای بازیکن گذاشتیم و مبلغی هم برای داخل ترکیب بودن و گل زدن به او می دهیم که اگر بیشتر از تعداد بازی مشخصی بازی کند بند حضور در زمین واگر بیشتر از تعداد گل خاصی بزند بند گلزنی را دریافت می کند واگر مصدوم باشد طبیعتا نمی تواند بازی کند و این آپشن ها را فعال کند.

وی در خصوص میزان دریافتی سرخپوشان تاکید کرد: با پرداختی که فرا یا پس فردا انجام می‌شود این میزان به ۴۵ درصد می‌رسد. این مقدار جدا از پاداش‌هابی است که بابت هر برد دریافت کردند.

وی در مورد اخراج مهدی ترابی در دیدار برابر نساجی و درگیری با احمد موسوی اضافه کرد: من با ترابی صحبت کردم. کمتر کسی است که از اخلاق‌مداری ترابی با خبر نباشد. از باشگاه سایپا و جوانی او را می‌شناسم و او حرمت همه را نگه می‌دارد. قبل از اینکه اصلا داور متوجه شود، روی او خطا می‌شود و بعد بازیکن، دست به صورت ترابی می‌زند و به او توهین می‌کند. چطور یک بازیکن جوان به خودش اجازه می‌دهد به یک بازیکن ملی توهین کند؟ نه اینکه او بازیکن پرسپولیس است، او بازیکن ملی است و چطور کسی این اجازه را به خودش می‌دهد که در صورت بازیکن ملی بزند که اصلا کسی تا به حال از او بی احترامی ندیده. این بی حرمتی از بیرون زمین‌های ورزشی به داخل کشیده می‌شود.

وی افزود: باید حرمت‌ها حفظ شود. چیزی که این روزها در ورزش کمرنگ شده اخلاق است. تا امروز واژه فرهنگی برای باشگاه ها فقط یک پیشوند بوده و هیچ وقت هیچ وقت به بخش فرهنگی توجه نشده است. به نظر شما جامعه امروز نسبت به جامعه سی سال پیش چقدر تغییر کرده؟ متاسفانه ارزش‌ها کمرنگ می‌شود. خیلی‌سال‌ها قبل که من خدمت علی پروین بودم و با او به رختکن می‌رفتم تا جایی که ممکن بود بازیکن مقابل و هم تیمی‌های او احترام نگه می‌داشتند. امروز این موضوع در ورزش و جامعه ما کمرنگ شده است. متاسفانه به بزرگان فوتبال ما در همین صداوسیما هم توهین می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)