مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه در جذب بازیکن خارجی اجازه فعالیت دلال‌ها را نداد است.

رضا درویش بعد از امضای قرارداد شیخ دیاباته در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: بعد از مذاکرات زیادی که با دیاباته داشتیم، او دیشب به ایران آمد و امروز تست‌های پزشکی را انجام داد. قرارداد این بازیکن منعقد شد و بعدازظهر سر تمرین حاضر می‌شود. ان شاءالله خواسته‌های تیم برآورده شده است و هواداران به نقطه نظراتی که علاقه مند بودند، رسیده باشند تا لیگ را با تیم قدرتمند ادامه بدهیم.

وی افزود: قرارداد یک ساله است و در صورت توافق دیاباته و کادر فنی، آن را تمدید می‌کنیم. او تمایل داشت در پرسپولیس بماند. دیاباته می‌گفت وقتی به ایران آمدم علاقه مندی خاصی به هواداران و باشگاه پرسپولیس داشتم.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا از خرید دیاباته رضایت دارد؟ تاکید کرد: همه رضایت ما رضایت کادر فنی و هواداران است. وقتی اثر رضایت آنها را می‌بینیم خستگی از تن ما هم در می‌رود. همه خریدهای ما خوب بود چه خریدهای داخلی که در ایران میسر بود. برتر از این بازیکنان نبودند. خریدهای خارجی ما هم منحصر به فرد بود. ان شاءالله تیم مستحکمی داشته باشیم. امسال کار جدیدی کردیم. برای مقابله با دلالان قدم‌هایی برداشتیم که فکر می‌کنم موفق بودیم. خیلی از دلالان بازیکنان را در «بوق و کرنا» و اسمشان را مطرح می‌کردند تا برای آنها جای دیگری بازار درست کنند. تسلیم فضای مسموم دلال‌ها قرار نشدیم. امیدوارم دست به دست هم بدهیم این فضای مسموم پالایش بشود تا همه از فوتبال نفع ببرند.

درویش درباره اینکه گل محمدی سرمربی پرسپولیس دنبال جذب دو مهاجم خارجی بود و رضایت هواداران گفت: هواداران مالکان اصلی باشگاه هستند. گاهی دلالان از عواطف و احساسات پاک هواداران سوءاستفاده می‌کردند ولی آنها هوشیار بودند و نگذاشتند افکار پلید سیستم دلالی بر آنها فائق بیاید. بارها گفتیم اگر هواداران صبر کنند، اعضای باشگاه و کادر فنی بازیکن مطلوب که بتواند به پرسپولیس خدمت کند را جذب می‌کند. این صبر ثمر داد. دو بازیکن خارجی کم نظیر را جذب کردیم. بازیکن با این رزومه‌ها کمتر به فوتبال ایران آمده است.

وی در خصوص اینکه آیا دیاباته به بازی هفته بعد مقابل تیم هوادار می‌رسد؟ اظهار کرد: فکر می‌کنم یکشنبه ITC دیاباته برسد و از آنجا به بعد نظر کادر فنی است که از بازیکن استفاده کند یا نه. وظیفه ما جذب بازیکن و فراهم کردن شرایط حضورش در تیم است.

درویش درباره مذاکره مستقیم باشاگه با مهاجمان خارجی گفت: سیستم دلالی خواستند ما را در تنگنا قرار بدهند و فشار بیاورند. هواداران هوشیار شده‌اند و تسلیم این بحث‌ها نمی‌شوند. حتی برای یک بازیکن می‌گفتند فردا یا این هفته می‌آید. بهترین بازار برای آنها پرسپولیس بود تا برای بازیکن مدنظرشان بازاریابی کنند. از این جهت خیلی‌ها به هوای دلالی می‌خواهند مطرح بشوند و اسم پرسپولیس را می‌آورند.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص صدرنشینی پرسپولیس در پایان هفته چهارم لیگ برتر گفت: زود است بگوییم صدرنشین هستیم. اول راه هستیم. خیلی از تیم‌ها اوایل لیگ صدرنشین بودند و در انتهای فصل در آستانه سقوط قرار داشتند. با این تیم به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم. ان شاءالله با کادر فنی و توکل به خدا این مسیر را طی می‌کنیم.

درویش در پاسخ به سئوالی مبنی بر محل برگزاری دیدار پرسپولیس با هوادار و احتمال میزبانی ورزشگاه دستگردی اظهار کرد: شورای تامین شرایط برگزاری بازی با هوادار در ورزشگاه دستگردی را ندارد. از آنجا که ممکن است تماشاگران بیاید و آنجا معضلاتی درست بشود، شنیده‌ام تیم هوادار هم درخواست داده بازی در آزادی برگزار بشود. بنا است که روز شنبه تصمیم گیری کنند.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه هم گفت: به نظرم یکی از کارهای خوبی که در دولت سیزدهم در حد خصوصی سازی انجام شد، حضور بانوان در ورزشگاه بود. شما دیدید که چقدر با احترام و خوب با فضای سالم در ورزشگاه بودند. شخص رئیس جمهور و وزیر ورزش پیگیر این موضوع بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)