مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به بارگذاری مستندات این باشگاه برای حضور در آسیا گفت: اطلاعات را بارگذاری کردیم و اگر موردی باشد به ما اعلام خواهد شد که تا این لحظه موردی نبوده و تنها مساله به بحث استادیوم آزادی و محل بازی پرسپولیس باز می‌گردد.

رضا درویش با تاکید بر اینکه تمامی مستندات و اطلاعات مربوط به حضور پرسپولیس در آسیا بارگذاری شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد تاکید کرد: اگر مساله خاصی یا ابهامی باشد به ما خبر داده تا آن را برطرف کنیم اما تا این لحظه خبری نیست.

وی ادامه داد: تمامی مواردی که برای اخد مجوز حرفه‌ای بر عهده باشگاه پرسپولیس بود انجام شده و به تأیید کارگروه مربوطه هم رسیده و دیگر کاری بر عهده ما نیست. تنها مورد محل بحث برای اخذ مجوز حرفه‌ای پرسپولیس، استادیوم آزادی است که رفع مشکلات آن هزینه‌های زیادی دارد که باید به آن نگاه ملی شود.

او یادآور شد: مهم‌ترین سرفصل AFC به بحث انضباط مالی باز می‌گردد که این توفیق را داشتیم با همکاری شبانه روزی همکارانمان این مسایل را برطرف کنیم. در بخش سخت افزاری، استادیوم محل برگزاری را باید حل کنیم که در تلاش هستیم این مساله هم حل شود.

درویش گفت: نشستی با مسوولان شرکت توسعه و مدیران استادیوم آزادی داشتیم، واقعیت آن است که این مساله هزینه بسیار زیادی در بردارد که باید منابع آن مشخص شود، این مساله نیازمند نگاه ملی است و عزم ملی هم می‌طلبد که همه باید برای آن پیش قدم شوند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این سئوال که اگر استادیوم آزادی آماده نشود چه کار خواهد کرد، گفت: مجوریم استادیوم‌هایی که استانداردهای لازم برای آسیا را داشته باشند معرفی کنیم اما با خوشبین هستم با عزم و پشتکاری که وزارت ورزش و شرکت توسعه و تجهیز دارد مشکلات ورزشگاه آزادی به احتمال زیاد حل خواهد شد و از همین ورزشگاه ملی استفاده خواهیم کرد.

درویش درباره احتمال معرفی ورزشگاه دستگردی و امام رضا گفت: بعید می دانم این ورزشگاه تایید شود چون به خاطر حجم بالای تماشاگران این ورزشگاه برای مسابقات داخلی هم مجوز ندارد و باید استادیوم هایی در سایر استان ها مانند اهواز، تبریز، کرمان و اصفهان را معرفی کنیم. ورزشگاه امام رضا هم با توجه به مشکلاتی که در بازی سال گذشته تیم ملی به وجود آمد با توجه به استانداردهایی که AFC برای حضور بانوان و حضور در مرکز شهر دارد نمی توانیم از آن استفاده کنیم.

وی درباره حل مشکل مالکیت باشگاه با حذف استقلال گفت: نه حل مشکل ربطی به حذف استقلال نداشت و با توجه به اینکه مجمع باشگاه پرسپولیس زیر نظر وزارت اقتصاد رفت و مجمع باشگاه استقلال به یک وزارت دیگر واگذار شد این مشکل حل شد. اساسی ترین معضل AFC انضباط مالی است و مهم ترین دغدغه است که بالاترین اهمیت را دارد و بعد به موارد دیگر می پردازد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)