مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما سهمیه آزاد خود را با جذب مهاجم خارجی شاخص تکمیل می‌کنیم.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شب گذشته در گفتگو با شبکه ورزش گفت: اگر مهاجم خارجی شاخص و قابلی پیدا کنیم که از بازیکنان خودمان بهتر باشد او را جذب می‌کنیم. ما فقط قصد نداریم که یک سهمیه آزاد پرسپولیس را پر کنیم و بازیکن خارجی باید در حد باشگاه پرسپولیس باشد تا او را بگیریم.

درویش درباره جذب رامین رضاییان گفت: بعد از ۲۰ روز پیگیری مستمر که داشتیم و پس از پیگیری هایی که خود آقای رضاییان داشت توانست رضایتنامه اش را از الدحیل بگیرد و به پرسپولیس منتقل شود و اتفاقی که خود رامین و هواداران دوست داشتند افتاد.

وی درباره خرید بعدی تیم گفت: دنبال این هستیم کادرفنی یک بازیکن دیگر که بازیکن آزاد خارجی می خواهد جذب کنیم. اگر این بازیکن از بازیکنان خودمان قابل تر باشد می خواهیم و دنبال این نیستیم فقط این پست را کنیم و باید بازیکنی باشد که شایسته باشد وگرنه بازیکنان خودمان حتی آنهایی که روی نیمکت هستند بسیار باآتیه هستند و در آینده خواهید دید مثمر ثمر خواهند باشند. اگر بازیکن خارجی شاخصی بتوانیم پیدا کنیم حتما اقدام خواهیم کرد.

درویش ادامه داد: حالا که فصل نقل و انتقالات تمام شد سعی می کنیم به ساختار باشگاه رسیدگی کنیم تا در ساختار باشگاه از پیشکسوتان و علاقه مندان استفاده کنیم. من در چند روز اخیر با بزرگان مختلفی از پرسپولیس صحبت داشتم که بتوانیم از توانایی آنها استفاده کنیم. از جمله کسانی مثل آقای مایلی کهن، علی پروین که پدر پرسپولیس است، خاکپور و آقای کریمی که چندین نوبت من با ایشان صحبت داشتم تا بتوانیم از توانایی آنها استفاده کنیم تا اگر قرار است بزرگی شویم باید بزرگان و افکار بزرگ بالای سر باشگاه باشد تا به آن درجه ای که در حد نام پرسپولیس است برسد. از همین تریبون از همه بزرگان پرسپولیس که من کوچکترین آنها هستم به سمتشان دست نیاز دراز می کنم. هرکس بتواند قدیمی در پیشبرد توسعه باشگاه بردارد ما در خدمت آنها هستیم.

تیم فوتبال پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات رامین رضاییان، بازیکن سابق السیلیه قطر و احمد گوهری، دروازه بان سابق تیم صنعت نفت آبادان را جذب کرد.

این تیم بعد از پایان نقل و انتقالات فقط اجازه جذب بازیکن آزاد را دارد. با توجه به اینکه پرسپولیسی‌ها در پست مهاجم نیاز به تقویت دارند، به همین علت مدیران باشگاه قصد دارند مهاجم خارجی باکیفیت و شاخص به خدمت بگیرند تا مشکل گلزنی این تیم را برطرف کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)